Gå till innehåll

Party oansvariga med cashouts - mitt förslag


heltok

Recommended Posts

Jo, jag har pratat lite med de som sitter och knappar på betalningslösningar etc och jag fick en del muttrande tillbaka som jag har lite svårt att tolka. Man är medveten om att det finns intresse från vissa marknader med en säkerhetsdosa, men jag kan inte direkt säga att det är något som prioriteras i dagsläget.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Är det allt du har att säga efter 3 månader av bollande??? Vem är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för Party med kunder på dryga 100 marknader är detta ett rätt stort och krångligt projekt.

Party gör ett par miljoner transaktioner per dag, 99,999% av dessa är lyckosamma - går något snett skall inte heller kunden då känna sig orolig.

 

För vår representant här (och för mig) så är det svårt att internt få något annat än goddag yxskafts-svar, då organisationen är stor och det finns många projekt i pipelinen och vår säkerhet just nu är väldigt hög jämfört med de flesta av våra konkurrenter.

 

Dock har era kommentarer här (samt att Sverige generellt är en bra testmarknad) fått våra produktchefer att fundera på att ta fram något specifikt för Skandinavien - det tar dock tid och fram tills vi vet om en dosa, en bättre kodning eller en annan säkerhets-applikation är bästa vägen så får ni tyvärr inget annat än goddag yxskafts-svar från oss.

 

Fortsätt att jaga oss. Vi lyssnar och försöker genomföra så mycket som möjligt.

 

Mvh

Peter, Partygaming

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...