Gå till innehåll

Deposit som inte kommit till mitt account!


Infinity

Recommended Posts

Hej,

 

Det här är mitt första inlägg på detta forum.. verkar vara trevligt folk efter det man läst! ;)

 

Dock är inte mitt inlägg lika trevligt.. Gjorde nyss en insättning på $100 till mitt party account, men de har inte kommit. Dock så har pengarna dragits från mitt bank konto. Saken är den att överföringen "hängde sig" eller vad man ska säga. Sidan stod och laddade i en kvart med det hände inte mer när jag bekräftade överföringen. Så jag stängde ner sidan.. Men nu har pengarna dragits från mitt bankkonto som sagt. :?

 

Jag tycker det är hel skumt.. Kan det vara så att partypoker har lite problem med servrarna och att pengarna kommer in senare?

 

Drog iväg ett mail till deras support, men de har inte svarat än. Någon som varit med om det här? Känns inte alls kul och känner mig orolig för pengarna.. :( Transaktionen syns liksom inte.. Men om det nu skulle vara som så att pengarna dragits men jag inte får de där $100, borde jag inte få tillbaka pengarna automatiskt till bankkontot då?

 

Lugna mig någon, snälla.. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snacka med partypoker här på forumet (han nickar så). Att maila supporten är hopplöst. Partypoker här på forumet kommer hjälpa dig, det är jag säker på.

 

 

Skulle till och med kunna tippa på att om nu de 100$ bara försvunnet, att du får 100$ av partypoker. (inte säker på detta dock;D)

 

 

I alla fall så är partypoker här på forumet väldigt bra på att hjälpa till och ersätta vid problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Om du inte har skickat ett PM till mig så gör det.

Pengarna försvinner inte. Antingen så sitter de på ditt bankkonto, men är låsta så du inte ser dem eller så har vi fått dem, men de har inte nått hela vägen fram.

 

Oavsett vilket kommer du att få dina pengar, de är inte borta.

 

Passar samtidigt på att beklaga strulet.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Om du inte har skickat ett PM till mig så gör det.

Pengarna försvinner inte. Antingen så sitter de på ditt bankkonto, men är låsta så du inte ser dem eller så har vi fått dem, men de har inte nått hela vägen fram.

 

Oavsett vilket kommer du att få dina pengar, de är inte borta.

 

Passar samtidigt på att beklaga strulet.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Du har PM! :P Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...