Gå till innehåll

SAJT: TowerPoker.com


Tjocko76

Recommended Posts

Någon som har provat deras klient?

 

Signade upp mig men gillade inte deras klient så jag valde att casha ut de dollar jag hade till neteller. Inga problem tills jag nu 3 dagar senare förtfarande inte fått pengar och ser i min transaction history att den blivit avbruten??

 

Kan inte heller logga in till pokerspeladet eftersom mitt konto är spärrat??

 

När jag försöker föra över pengarna igen så får jag bara ett fel mess!!

 

Men jag kan logga in på nätet men inte i klienten??

 

Någon som varit med om liknande :evil:

 

El grande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Länge sedan jag skrivit i denna tråden och de är ju inte så konstigt....inget har hänt!!

 

Har varit i kontakt med en av "höjdarna" på ongame och han bad mig maila alla uppgifter så skulle han kolla upp saker =inget svar!!

 

Har skrivit otaliga mail till supporten där jag fått svar efter 5-8 dagar om jag överhuvudtaget fått svar!!

 

 

Tillslut så faxade jag in alla papper de begärde (två veckor sedan) och mailade till supporten att jag gjort detta = inget svar

 

Har nu sista två veckorna skrivit några mail, ca ett var fjärde dag utan resultat...mitt konto är fortfarande spärrat!!!

 

 

Så nu har jag ett enda tips till alla er där ute...HÅLL ER FÖR F.. BORTA FRÅN TOWERPOKER!!

 

Har aldrig varit med om en mer lam och lite engagerad pokersite....

 

Och vad gäller ongame så har jag väl inte mycket mer posiitivt att säga om dem!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Någon mer som har haft problem med dem?

Är väldigt sugen på att ta deras neteller bonus men när man läser det här blir man lite orolig.

Skriv gärna om allt funkat bra också, det jag vill höra :)

 

Inga som helst problem med sajten!

Cleara den neteller bonusen på 300 för ca 1 vecka sen.

 

Tog ca 1 dygn att casha ut till neteller och allt gick smidigt o bra!

Bra med livesupport i klienten oxå!

 

Hade en kompis som råkde av misstag köpa en bonus men trodde han skulle få den istället.

Skicka iväg 1 mail o dom svarade efter 3h o fixade allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Eftersom jag var mistänksam innan jag testa Tower tänkte jag bara skriva här nu när jag kört på deras site en månad.

Clerade deras neteller bonus och sen några relaods som man köpte för poäng(skönt att inte behöva skyffla ut till neteller och in igen).

Inga problem alls med sidan eller cashout beställde cashout till neteller kl 1 imorse pengarna fanns på kontot kl 10 riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg denna tråd nu.

 

Hittade Towerpoker på bonuswhores.com och signade upp där.

 

Clerade deras bonus och klonade en turre också där jag fick $4550 i första pris. Cashade ut och pengarna kom efter ca. 24h till mitt neteller konto.

 

Hade inga som helst problem med dem och fick snabba svar från deras support (20 min max).

 

Skummt som fan att de behandlar dig så :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Är det verkligen ingen annan än jag som får en massa spam fråm Tower Gaming och deras affes? Jag får minst 7 mail i veckan från alla möjliga avsändare och spyr åt den sortens marknadsföring. Innan den spamfloden sinar så kommer jag aldrig att sätta in en dollar hos dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope inge spam bara det vanliga "den här turneringen är ikväll" nån gång i veckan.

 

De senaste 3 mailen med bonuserbjudanden kom till mig från:

@optinexpress.com

@my-poker-room.com

@bonnuswhores.com

 

Det är nya avsändare varje gång precis som vilket j-a spam som helst. Tyvärr blockas de inte alla av mitt spamfilter och jag tänker inte kontakta Tower Gaming och därmed verifiera min mail-adress åt dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De senaste 3 mailen med bonuserbjudanden kom till mig från:

@optinexpress.com

@my-poker-room.com

@bonnuswhores.com

 

Det är nya avsändare varje gång precis som vilket j-a spam som helst. Tyvärr blockas de inte alla av mitt spamfilter och jag tänker inte kontakta Tower Gaming och därmed verifiera min mail-adress åt dem.

 

Har fått precis samma mejl, och håller med om att det är irriterande. Har aldrig spelat på sajten eller haft med dem att göra, Men de har både mitt riktiga namn och mejladress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det verkligen ingen annan än jag som får en massa spam fråm Tower Gaming och deras affes? Jag får minst 7 mail i veckan från alla möjliga avsändare och spyr åt den sortens marknadsföring. Innan den spamfloden sinar så kommer jag aldrig att sätta in en dollar hos dem!

 

Samma Här, efter en vecka är skräpposten full med mail, om deras "fantastiska" 300 $ bonus :roll:, känns inte något vidare seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

 

TACKAR!

Det stämmer nog med mina erfarenheter. Jag började också få spam om TowerPoker strax efter att jag signat upp för HollywoodPoker. Detta skyndar bara på mitt beslut att ta ut pengarna från HollywoodPoker.

 

Det är för jävla surt när man inte kan använda en "riktig" adress längre när man signar upp på pokersiter men enda lösningen är nog att ha en temporär adress som man fimpar när det börjar komma spam.

 

Skulle någon vänlig själ kunna tänka sig att signa upp ett konto på HollywoodPoker med en ny mailadress och sedan skriva här om de får spam från TowerPoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu kontaktat HollywoodPoker och framfört mina "misstankar" om att det läcker ut mailadresser till spammare som erbjuder erbjudanden till TowerPoker.

 

Vi får se vad svaret blir. Antagligen kommer de ju att dementera all inblandning i spam. Det är väl rimligt att anta att inte HollywoodPoker själva skulle sälja deras kunders mailadresser men det kan ju vara någon relaterad till dem (anställd, affe, konsult) som kommit/kommer över adresser.

 

Uppdatering igen.

Fick nu följande från HollywoodPoker...

 

Thank you for contacting Hollywood Poker support.

 

With reference to your query, I would like to assure you that Tower Poker and Hollywood Poker are two different sites all together.

 

Players will only receive emails or newsletter from the HP Support team every time there is a bonus promotion around.

 

Rest assured that we value our players and we do not sell information of any sort to any organization. We implement security measures where we keep our valued players information strictly to ourselves.

 

Should you have any further queries, do not hesitate to contact us.

 

Inte oväntat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...