Gå till innehåll

Partys bästa NL spelare?


Dansak

Recommended Posts

Jag hade tänkt börja spela på party poker eftersom spelarantalet alltid verkar vara högt även på lite högre nivåer. Jag spelar mest 10/20 NL 6manna men aven en del 5/10. Undrar om det finns någon som har spelat där ett tag som skulle kunna tipsa om spelare att akta sig för, som är speciellt svåra att möta osv. Har hört ryktas att det är mkt regulars som är duktiga men oxå mkt fisk. tacksam för lite tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde iofs få lära dig själv men eftersom jag ar en sån snäll person så ska du få lite hjälp pa traven ;) Regulars pa 10/20 att se upp med är framforallt ShecantSayNo, BoostedJ, DUPBL, Lolotrickedu,Maycama, traheo. Dessa spelare ar jobbiga o svårlästa o därfor undviker jag helst eller forsoker åtminstone få position på dom. Du kommer märka att det finns en hel del regulars som spelar långa pass men forutom ovan nämnda så är de mestadels grinders som spelar många bord o gor sälllan ngt overaskande, o andra sidan ger dom inte bort cash i onodan heller. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...