Gå till innehåll

Betfair Asian Poker Tour i november?


_keni_

Recommended Posts

  • Svars 88
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Funderar på att dra dit själv från Thailand den 12:e....

 

Eventuellt om nån är intresserad av att dela rum på Meritus Mandarin Hotel så kan du höra av dig så kan vi komma överens.. Kan man spara in lite pengar iaf :D

 

Hade lite mailkontakt med dem och tydligen måste man registrera sig innan den 29/10 (dvs nu på söndag) för att öht kunna få spela - även om man köper in sig på plats. Kan vara bra att veta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att dra dit själv från Thailand den 12:e....

 

Eventuellt om nån är intresserad av att dela rum på Meritus Mandarin Hotel så kan du höra av dig så kan vi komma överens.. Kan man spara in lite pengar iaf :D

 

Hade lite mailkontakt med dem och tydligen måste man registrera sig innan den 29/10 (dvs nu på söndag) för att öht kunna få spela - även om man köper in sig på plats. Kan vara bra att veta!

 

shit vilka jobbiga jävlar... får se om man hinner styra upp detta då.. tack för tipset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att dra dit själv från Thailand den 12:e....

 

Eventuellt om nån är intresserad av att dela rum på Meritus Mandarin Hotel så kan du höra av dig så kan vi komma överens.. Kan man spara in lite pengar iaf :D

 

Hade lite mailkontakt med dem och tydligen måste man registrera sig innan den 29/10 (dvs nu på söndag) för att öht kunna få spela - även om man köper in sig på plats. Kan vara bra att veta!

 

shit vilka jobbiga jävlar... får se om man hinner styra upp detta då.. tack för tipset

 

Tydligen någon bestämmelse från myndigheterna i Singapore som orsakade det här (är ju traditionellt ganska hårt hållet med spelande (och tuggummituggande!) där). Om jag förstått det hela rätt så är det här den första riktiga pokerturneringen i Asien öht? Ska bli klart kul att åka dit iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt betfair paketet nu, så nu får jag spela i cool betfair tröja som ni andra.. inte fixat flyg än, verkar inte gå direktflyg från phuket vilket e surt.. men det där löser man väl... see you in singapore

 

Jag tipsar om att åka med Tiger Airways från Krabi. Kostar cirka 250 SEK. Jag åker Singapore-Krabi den 18 november och det gick på 220 SEK, bokat och klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Singapore dyrt? Hur mkt Singapore-dollars ska man släpa med sig för 11 dagar där?

 

Beror på hur unga prostituerade du planerar att inhandla... roomservice-horor kostar extra!

 

Bete dig! Sluta vara som en 3-åring, varför klaga på andra när du själv bara skriver skit?

 

FYP.

 

Nu var jag snäll och fixade så att din stavning inte är på ett dagisbarns nivå. Just i början av meningen är det väldigt viktigt att använda korrekt grammatik, annars kan man väldigt enkelt missförstå vad du menar. Utan att vara fördomsfull mot ditt nickname kan man ju anta att du rökt lite väl mycket (nu utgår jag enbart från ditt slaktande av det svenska språket i svaret till mig, förlåt om jag har fel). Sedan så fick jag för mig att folk hade humor och skrattade åt det mesta när de var höga på gräs, men ack vad fel jag hade. Förlåt mig!

 

Det är lätt att missförstå humor och allvar samt att inte känna igen bra inlägg från grymma nötskribenter när man är normalbegåvad (kan jag tänka mig, jag själv är ju inte det).

 

Kan du bara krypa tillbaka under din tunga sten av normalbegåvning?

 

PS. För att denna tråd inte ska gå helt OT så tippar jag att Bison bustar strax innan bubblan. Hur ska han inte bubbla, liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet om eventet kommer följas på nätet på något sätt? Jag antar att inte Gdaily kommer liveuppdatera när han är där för att spela och ha semester?! :) Snart bär det av, lycka till alla och vi ses där!

 

I värsta fall får väl ni som är där hålla oss uppdaterade... inte bara pokern tack, vi vill även höra om vem som var fullast, vem som gjorde bort sig mest, vem som plussade mest på givar, vem som...

 

Ja, du förstår.

 

(PS - svaret på alla ovastånde frågor utom "plussade mest på givar" måste vara Bison....) :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Singapore dyrt? Hur mkt Singapore-dollars ska man släpa med sig för 11 dagar där?

 

Beror på hur unga prostituerade du planerar att inhandla... roomservice-horor kostar extra!

 

Bete dig! Sluta vara som en 3-åring, varför klaga på andra när du själv bara skriver skit?

 

Nu var jag snäll och fixade så att din stavning inte är på ett dagisbarns nivå. Just i början av meningen är det väldigt viktigt att använda korrekt grammatik, annars kan man väldigt enkelt missförstå vad du menar.

Nästa

Utan att vara fördomsfull mot ditt nickname kan man ju anta att du rökt lite väl mycket (nu utgår jag enbart från ditt slaktande av det svenska språket i svaret till mig, förlåt om jag har fel).

 

Jadu, du har totalt megafel, hampa är ett smeknamn på mitt riktiga namn

 

Sedan så fick jag för mig att folk hade humor och skrattade åt det mesta när de var höga på gräs, men ack vad fel jag hade. Förlåt mig!

 

Jo men va bra att du vet det, dock så anser inte jag det som humor så varför skratta ?

 

Det är lätt att missförstå humor och allvar samt att inte känna igen bra inlägg från grymma nötskribenter när man är normalbegåvad (kan jag tänka mig, jag själv är ju inte det).

 

Du må vara begåvad med sluta skriva dessa skitiga inlägg

 

Kan du bara krypa tillbaka under din tunga sten av normalbegåvning?

Normalbegåvning, Ja !

Jag anser mig dock så begåvad att inte skoja om prostution i Asien då det ofta handlar om barn och inte har någon anledning att finnas på detta forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...