Gå till innehåll

Musikintrotävlingen take 2


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 232
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kunde en del i den nya tävlingen, men har tyvärr inte tid att skriva ihop dem ikväll eller imorrn. :(

 

Hiphop är svårt hur som helst, även om jag lyssnar på en del sånt. Mycket låter ganska likadant.

 

Jag kunde typ 3-4 stycken. :) Men så är jag kass på namn också. Har förmodligen hört det mesta iaf.

 

Ja, det är också ett problem. Får påminna ziddax igen om att han varken klarade Public Enemy, Ghostface eller Beastie Boys. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ställningen så här långt:

 

thestonk: 25 inklusive en bonuspoäng

Andrew_W: 20

ErikJ: 16

eurythmech: 15

Joey: 9

Bluwajt: 0

 

 

Lite kul att se vilka det är ni klarar. De jag trodde folk skulle ta direkt är det ingen som har tagit och de som jag trodde skulle vara svåra har flera stycken tagit. Den pinsamma låten harnågra också klarat. SKÄMS! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror vi får köra lite olika teman på dessa tävlingar. Annars har en hårdrockare inte en chans :D

 

Är det Hiphop är det ingen idé att jag ens försöker. Ser man aldrig på Ztv/MTV eller lyssnar på de komersiella radiokanalerna är man ju borta direkt

 

Det är inte bara hiphop, men en hel del. Skulle säga att åtminstone 1/3 är annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...