Gå till innehåll

Skratta eller gråta? Skratta!


Leconte

Recommended Posts

Hur en man kan göra en sån här grej övergår mitt förstånd, tog han helt för givet att jag satt på QQ eller? Helt sjukt men jag tackar och tar emot.

 

PokerStars Game #6032627316: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2006/08/24 - 07:37:27 (ET)

Table 'Oenone' 9-max Seat #8 is the button

Seat 2: royalle ($74.15 in chips)

Seat 3: eNTiTy ($111.25 in chips)

Seat 4: Makke ($101.90 in chips)

Seat 5: HappyFish76 ($83.30 in chips)

Seat 6: Rimihoren ($60.65 in chips)

Seat 7: MatchLeader ($48.90 in chips)

Seat 8: Leconte ($119.05 in chips)

Seat 9: bassin2004 ($72.35 in chips)

bassin2004: posts small blind $0.50

garyfmarsh: is sitting out

garyfmarsh leaves the table

royalle: posts big blind $1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Leconte [Ks Kh]

eNTiTy: raises $3 to $4

Makke: folds

HappyFish76: calls $4

Rimihoren: folds

MatchLeader: folds

Leconte: raises $8 to $12

bassin2004: folds

royalle: folds

eNTiTy: folds

HappyFish76: calls $8

*** FLOP *** [Kc 3h 8c]

HappyFish76: bets $71.30 and is all-in LOL!

Leconte: calls $71.30

*** TURN *** [Kc 3h 8c] [6h]

*** RIVER *** [Kc 3h 8c 6h] [9c]

Catholic joins the table at seat #1

*** SHOW DOWN ***

HappyFish76: shows [Qd Ad] (high card Ace)

Leconte: shows [Ks Kh] (three of a kind, Kings)

Leconte collected $169.10 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $172.10 | Rake $3

Board [Kc 3h 8c 6h 9c]

Seat 2: royalle (big blind) folded before Flop

Seat 3: eNTiTy folded before Flop

Seat 4: Makke folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: HappyFish76 showed [Qd Ad] and lost with high card Ace

Seat 6: Rimihoren folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: MatchLeader folded before Flop (didn't bet)

Seat 8: Leconte (button) showed [Ks Kh] and won ($169.10) with three of a kind, Kings

Seat 9: bassin2004 (small blind) folded before Flop[/b]

 

Flyttar till Resultat - Myssion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Du har inte spelat så mycket poker va?

 

Igår bluffade jag all in på brädan Q :heart: J :spade: 8 :heart: [Q :spade:] när jag satt med K :spade: T :spade: för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet.

 

Dessutom var det en kille som reraisade mig all när jag träffat set på brädan J82 när jag satt på 22 för bottom set. Jag blixtsynar och han vänder upp AQ. Turn T, river K. Det var inte heller så roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte spelat så mycket poker va?

 

Igår bluffade jag all in på brädan Q :heart: J :spade: 8 :heart: [Q :spade:] när jag satt med K :spade: T :spade: för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet.

 

Dessutom var det en kille som reraisade mig all när jag träffat set på brädan J82 när jag satt på 22 för bottom set. Jag blixtsynar och han vänder upp AQ. Turn T, river K. Det var inte heller så roligt.

 

Nej, 4-5 år

 

Jag tyckte bara det va extremt lustigt hur han kan slänga iväg hela stacken med ett K på floppen när allt han har sett av mig i handen är att jag har re-raisat preflop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag vet inte vad ni vill åstadkomma alla ni som börjar med påhopp och förringar det märkliga spelet av Fi i denna hand.

 

Det ÄR ett väldigt märkligt och i längden EV- spel motståndaren gör. Det skapar endast en dålig stämning med era barnsliga kommentarer.

 

Sorry, ville bara säga det, så less på folk i detta forum som endast sågar helt utan att tillföra forumet någon kvalitet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte spelat så mycket poker va?

 

Igår bluffade jag all in på brädan Q :heart: J :spade: 8 :heart: [Q :spade:] när jag satt med K :spade: T :spade: för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet.

Lite skillnad att ställa in med öppet färgstegedrag på turn och att ställa helt tom för 3x pot direkt på flopen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte spelat så mycket poker va?

 

Igår bluffade jag all in på brädan Q :heart: J :spade: 8 :heart: [Q :spade:] när jag satt med K :spade: T :spade: för färgstegsdraget. Det var bara det att jag bluffade in i QQ som hade turnat fyrtalet.

 

Dessutom var det en kille som reraisade mig all när jag träffat set på brädan J82 när jag satt på 22 för bottom set. Jag blixtsynar och han vänder upp AQ. Turn T, river K. Det var inte heller så roligt.

 

Nej, 4-5 år

 

Jag tyckte bara det va extremt lustigt hur han kan slänga iväg hela stacken med ett K på floppen när allt han har sett av mig i handen är att jag har re-raisat preflop.

 

Jo, det är klart det är lustigt. Man blir förvånad ganska ofta faktiskt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...