Gå till innehåll

Helv*tes PP!


Revenge

Recommended Posts

Nu kan man inte connecta via mjukvaran. Den verkar funka när den vill.

 

Om Era tekniker är inkompententa så skaffa nya.

 

När jag kollar networkstatus så är det OK, trace är OK, får upp er sida som säger att play money och real money table är OK men ändå går det inte att logga in.

 

Jag tycker chefen era tekniker ska få ett kännbart straff som att sluta som chef eller mindre lön. Ni är ju de stora förlorna. Fixa era grejer man börjar bli trött på detta.

 

Be mig inte maila Er indiska support de har bara standardsvar som de skickar ut och inget personligt. Jag jobbar inom IT så det är inte min brandvägg har provat utan. Jag har inte gjort några updates på varken virusskydd eller winxp sen det fungerar imorse.

 

Ta tag i detta nu för i helv*te!

 

Ni borde ändra när man loggar in från The World´s largest poker room till

The World´s largets connection prolem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar vara fler som har problem, om man kollar in de andra trådarna som jag skapade. Häromdagen när jag satt och spela och kollade på borden så stod det att det fanns lediga platser men vilket bord jag än klickade på så var den full. Även de bord som det stod att inga spelade på, så sluta smöra för dem. Ska jag ta en sceenlock på hur det ser ut, jag har försökt logga in en timma nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...