Gå till innehåll

BET 24


Bossebo

Recommended Posts

Japp, då var det roliga slut. Joinade Bet 24 pga deras fina "rakeback" eller bonus...

 

Började spela, det gick bra, gjorde ett utag... det tog 5 bankdagar att få pengarna, vilket är deras max (enligt dom själva 2-5dagar)

 

Spelade lite till och hittade ett ordentligt plus igen och gör ännu ett uttag. (lördag morgon 12/8) Med deras max 5 bankdagar så borde jag ju fått pengarna natten mellan torsdag/fredag (18/19-8) Men fick inget idag, så jag mailade och frågade vart pengarna var.

 

Fick som svar att pengarna inte betalts ut pga "något tekniskt fel" men det var fixat.

Jaha... tekniskt fel... YEAH right! :(

 

Så jag mailade tillbaka och frågade: när gjorde ni utbetalningen då?

 

Svar: 17/8

 

!!!!!!!!!!!!!!!! Igår!!! Vilket kommer göra att det kommer dröja 4 bankdagar till innan jag får pengarna(+ att det är helg imellan).

 

Jag gjorde klart att har jag inte pengarna natten mellan fredag/lördag så lämnar jag dom och går till nån annan. Deras svar var bara: du har pengarna nån gång i början av nästa vecka.

 

Hej Då Bet 24! Nu slipper ni mina 1500$ i rake varje månad och nån annan på ongame nätverket får dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för din förståelse! jag är iofs 30, men i min ilska så kom det säkert med massor av stavfel eller andra fel. Jag hoppas du kan förlåta mig

 

Men med tanke på ditt inlägg, så ja... är jag 10 år, så är väl du inte född än... Om du vill fortsätta att förstöra trådar så får du gärna använda nån annan tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...