Gå till innehåll

Men va i h*lvete då! Sit and Gos!


illerrre

Recommended Posts

Jag börjar snart gråta på denna jävla klienten... Är det någon som lyckas hitta 10 manna sit n goes som inte är speed? Har förfan letat en halvtimme nu utan att hitta ett skit. Och blir man trött på den jävla oorganiserade listan eller vad. Man blir ju förfan pittögd när man ska lyckas hitta rätt bord bland alla 2 miljoner bord som är omaha, stud, fl holdem, och som redan har startat. SIGH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skälet till att det är svårt att hitta såna som passar är att de är de mest populära varianterna och därmed blir de oerhört snabbt fyllda.

Använd filterfunktionen för att få bort de som du inte är intresserad av så blir det mycket enklare att se de nya borden när de ploppar upp.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skälet till att det är svårt att hitta såna som passar är att de är de mest populära varianterna och därmed blir de oerhört snabbt fyllda.

 

Jag har spelat mycket $11 SnG i sommar. Det har aldrig varit problem att hitta lediga bord, det dyker upp nya hela tiden. Idag är första dagen på hela sommaren som det inte finns något bord. Nu spelar jag iof inte SnG längre så jag är bara glad om fiskarna letar sig till mina cashgame-bord istället :). Gissar att det är något med uppdateringen.

 

Nu medan jag skrev dök det upp 8 bord på samma gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...