Gå till innehåll

Hur mycket skickar NETeller över?


illerrre

Recommended Posts

Fyfan vad störigt detta ska vara då.. Skickar neteller alltid ut samma summa till banken när man ska verifiera? Hur mycket isåfall?

 

Hur kan jag annars få reda på hur mycket dom har satt in?

 

Nej, jag tror de skickar olika belopp varje gång annars är det väl ingen poäng med verifikationen. Det är väl bara att kolla i ditt kontoutdrag hur mycket de har satt in, eller gå och fråga på din bank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag chansade först och då fick jag ett meddelande att om jag inte svarade rätt omdelbart så skulle Neteller sända sin himelska djävulsarmé (samma som Bush använder) för att förgöra mig, som den "puny earthling" jag är.

 

Därför ringde jag SEB och supporten (en person, inget djävla talsvar) svarade innan andra ringtonen och jag fick reda på beloppet inom 1 minut. And that's why we love the capitalistic assholes at SEB.

 

Har ni en kommunistbank som FSB så förtjänar ni, i min mest ödmjukaste åskit, att förgöras av Netellers himmelska djävulsarmé.

 

Vill ni helst undvika detta så föreslår jag att ni ringer er bankssupport, kanske och bara kanske så får ni ett annat svar än "Sorry, the fingers you have used to dail are to rich. Here at FSB we frown upon people that have money. Please press 1 to delete or you money"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag chansade först och då fick jag ett meddelande att om jag inte svarade rätt omdelbart så skulle Neteller sända sin himelska djävulsarmé (samma som Bush använder) för att förgöra mig, som den "puny earthling" jag är.

 

Därför ringde jag SEB och supporten (en person, inget djävla talsvar) svarade innan andra ringtonen och jag fick reda på beloppet inom 1 minut. And that's why we love the capitalistic assholes at SEB.

 

Har ni en kommunistbank som FSB så förtjänar ni, i min mest ödmjukaste åskit, att förgöras av Netellers himmelska djävulsarmé.

 

Vill ni helst undvika detta så föreslår jag att ni ringer er bankssupport, kanske och bara kanske så får ni ett annat svar än "Sorry, the fingers you have used to dail are to rich. Here at FSB we frown upon people that have money. Please press 1 to delete or you money"

 

Hehe dåliga erfarenheter av FSB? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe dåliga erfarenheter av FSB? :lol:

Nehe? :roll: FSB hatar rika människor, vilket absolut inte är något fel (Vem gör inte det liksom). Däremot så är det djävlig efterblivet att göra det när man är bank. Det är som om PartyPoker skulle hata alla gamlers, eller Coca Cola alla fetton. Jag stör mig bara på att det är så otroligt kontraproduktivt rent affärsmässigt. Hatar man pengar så kanske inte bankbranchen är det bästa valet.

 

fan jag fick det där insatt men sen glömde jag bort allt och nu har det försvunnit ifrån saldo. hur gör jag nu??? jag mailade support men de snackar ju bara på som vanligt fattade inte ett dugg.

I värsta fall gå in på banken, ta med ditt legg, så tar de fram det. Det klarar till och med hejdukarna av som sitter i nummerlappskassorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...