Gå till innehåll

Alla Prima bonusar & How-To!


Insom

Recommended Posts

Akta er för den lätta Grand Bay bonusen. De har en egen tråd här på forumet så de gör allt för att inte betala ut bonusen. Jag fick ge upp då jag hade uppfyllt kraven men de betalade aldrig. Jag hoppas få tillbaka de pengarna jag satte in 60 dollar men bonusen kan man glömma! Många har haft samma problem så ville bara varna för den siten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 156
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När vi ändå är igång och tipsar om dåliga bonusar kan jag säga att Golden Riviera verkar vara ett opålitligt företag. Min bror satte in lite för att klara deras $50 bonus och har inte fått ut sina $200 som han begärde cash-out på. Dom säger att dom skickat pengarna till hans Neteller-konto vilket dom inte har gjort och det verkar inte finnas något sätt att få tillbaka pengarna heller. Har hört fler som haft problem med Golden Riviera också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8463&start=0

 

Här är en tråd där andra har haft problem! Det verkar som att de små primasiterna gör allt för att slippa betala ut bonusarna och t o m i ert fall era insatta pengar. Man får undvika dem och jag har aldrig haft några problem med andra nätverk. Finns det ingen ansvarig för Prima Microgaming ni kan maila till och berätta om detta? Det måste ju finnas ett nummer på den påstådda cashouten de skulle ha gjort som går att spåra! Svarar de inte på mail nu?

 

Jag hoppas det ordnar sig och jag önskar jag läst om Grand Bay på olika forum där de många haft ett helvete. Det är inte så mycket pengarna utan att man känner sig väldigt lurad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi ändå är igång och tipsar om dåliga bonusar kan jag säga att Golden Riviera verkar vara ett opålitligt företag. Min bror satte in lite för att klara deras $50 bonus och har inte fått ut sina $200 som han begärde cash-out på. Dom säger att dom skickat pengarna till hans Neteller-konto vilket dom inte har gjort och det verkar inte finnas något sätt att få tillbaka pengarna heller. Har hört fler som haft problem med Golden Riviera också...

 

 

Funkade bra för mig... Men var tvungen att omsätta bonusen INNAN jag fick den till mitt konto. Fast det skrev dom när dom fört över bonusen...

 

Spelade totalt ca 350 rejkade händer innan bonusen var på kontot, men cash out gick snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men var tvungen att omsätta bonusen INNAN jag fick den till mitt konto. Fast det skrev dom när dom fört över bonusen...
´

 

Så är det väl med alla bonusar förrutom Betways?

 

Då missförstod du mig...

 

Givetvis måste man spela antalet rejkade händer som krävs innan bonusen överförs till kontot (250 st). Men sedan var jag tvungen att omsätta (wager) ett okänt belopp på pokern innan den överfördes till kontot.

D.v.s jag kvalificerade mig för bonusen vid 250 rejkade händer, men fick den inte till kontot innan jag spelat ca 350 händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man skapar / fixar ett eller flera privata bord.

och alla är kompisar.

och checkar och call.

typ ett limit bord och max inköp.

och har en deal

att ingen höjer.

då skulle man nog fixa bonusen snabbare.

pengar går runt

när man typ check / call till rivern.

någon som har testat.

är man typ 2 st

så rullar det snabbt

(check / call ikryssat hela tiden)

 

det är nästan på gränsen till fusk.

 

finns det inga skriva regler om.

 

så borde det vara ok

 

någon prima sida som har bonus på inköp

(sit and go och tureringar) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man skapar / fixar ett eller flera privata bord.

och alla är kompisar.

och checkar och call.

typ ett limit bord och max inköp.

och har en deal

att ingen höjer.

då skulle man nog fixa bonusen snabbare.

pengar går runt

när man typ check / call till rivern.

någon som har testat.

är man typ 2 st

så rullar det snabbt

(check / call ikryssat hela tiden)

 

det är nästan på gränsen till fusk.

 

finns det inga skriva regler om.

 

så borde det vara ok

 

någon prima sida som har bonus på inköp

(sit and go och tureringar) ?

 

Lycka till...

 

Potten måste bli $5 för att räknas.

 

Verkar löjligt att försöka fuska när bonusarna är lätta och ta ändå. Och vill du fuska med polarna så vinner du ju heller inga pengar medans du spelar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akta er för den lätta Grand Bay bonusen. De har en egen tråd här på forumet så de gör allt för att inte betala ut bonusen. Jag fick ge upp då jag hade uppfyllt kraven men de betalade aldrig. Jag hoppas få tillbaka de pengarna jag satte in 60 dollar men bonusen kan man glömma! Många har haft samma problem så ville bara varna för den siten!

 

Ah samma här ingen bonus utbetalad, bara en massa svammel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Vilken bonus ska jag ta om jag räknar med att spela 26 timmar NL20 SH på de trettio dagarna.

 

Sign-up bonus

Registrera dig, gör din första insättning och börja spela, så ger vi dig följande bonusalternativ:

 

Sätt in $40-$99 och spela 500 rejkade händer, så får du $10 bonus.

Sätt in $100-$199 och spela 800 rejkade händer, så får du $25 bonus.

Sätt in $200-$399 och spela 1500 rejkade händer, så får du $50 bonus.

Sätt in $400 eller mer och spela 3000 rejkade händer, så får du $100 bonus.

Bonusen gäller endast din första insättning och du har 30 dagar på dig att spela de rejkade händerna. Inget finstilt, eller gömda kvalificeringar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken bonus ska jag ta om jag räknar med att spela 26 timmar NL20 SH på de trettio dagarna.

 

Sign-up bonus

Registrera dig, gör din första insättning och börja spela, så ger vi dig följande bonusalternativ:

 

Sätt in $40-$99 och spela 500 rejkade händer, så får du $10 bonus.

Sätt in $100-$199 och spela 800 rejkade händer, så får du $25 bonus.

Sätt in $200-$399 och spela 1500 rejkade händer, så får du $50 bonus.

Sätt in $400 eller mer och spela 3000 rejkade händer, så får du $100 bonus.

Bonusen gäller endast din första insättning och du har 30 dagar på dig att spela de rejkade händerna. Inget finstilt, eller gömda kvalificeringar!

 

Vet inte om du räknar dina 26h som bordstimmar eller ifall du tänker spela flera bord. Skulle du bara spela ett bord på NL20 så räcker 26h förmodligen nånstans mellan 800-1500raked hands, kanske mindre. 3000 händer kan vara svårt att klara på bara 26h då typ var 5-6e hand räknas som en raked.

 

För övrigt var det en av de sämsta bonusarna jag sett på prima..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det förbjudet?

did i make a popo?

 

Tycker du borde ta bort den innan en mod ser det. Du kommer bli bannad för inte ha läst reglerna.

 

Och ja. Har anmält det tillochmed.

 

Känns väl magstarkt att banna MacDaddy för ett litet felsteg. Han är en av de få som skriver vettige inlägg i SNG-forumet.

 

Well, jag har inget emot honom. Det är väl upp till moderatorerna vad de väljer att göra. Jag bara anmäler det som är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AnnaDea borde söka till polis istället. Tyvärr så är ju AnnaDea inte lämplig som polis, och kommer förhoppningsvis inte in där, men ett litet väktarejobb för ett litet crapbolag kanske inte vore fel!

 

Nja, att kunna uttrycka sig val pa svenska i tal och skrift brukar val vara ett krav aven for vaktare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, att kunna uttrycka sig val pa svenska i tal och skrift brukar val vara ett krav aven for vaktare?

 

Sant, och det brukar ju vara att föredra att man har moral, samt är en ärlig person. AnnaDea gränsar ju 'tjuv'.

 

Hmm... sant det dar... Hur ska vi kunna hjalpa honom/henne da? Han/hon kanske ar bra pa nagot annat? Jag menar, tankarna ar ju oftast ratt men nar h*n forklarar det blir kontentan tvart om... politiker kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...