Gå till innehåll

På vilken sajt började ni eran online-pokerkarriär?


Marcus016

Recommended Posts

  • Svars 97
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De här är lite diffust...

 

Jag började med ett SnG konto tillsammans med en polare på Ladbrooks. Dom $50 som vi hade tillsammans försvann ganska fort.

 

Efter de dröjde det ett tag sedan öppnade jag och en annan polare ett konto på Pacific med $50. Efter att va hade spelat där i typ 2-3 månader splittade vi på pengarn vilket blev typ $50 var.

 

Sedan öppnade jag upp mitt första konto på Party, med egna pengar.

 

Så antingen Ladbrooks, Pacific eller... Party :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt, märks att dom verkligen lyckades med sin tidiga PR.

 

Fick spö av mina polare i homegame första gången jag provade poker med marker och dom gjorde narr av mig. Så bestämde mig för att lära mig på nätet och expekt kändes som det självklara valet. Hjärntvättad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Playmoney: Pacific eller Paradise, kommer inte riktigt ihåg, runt 2002.

Gjorde comeback på Bugsys Club julen 2003.

 

Realmoney: Pokerstars januari 2004

 

(Spelade playmoneyturneringar på Bugsys, där det iband kunde ta flera minuter att balansera borden. Någon sa i chatten: "Så här är det aldrig på Pokerstars", så då fick man testa dem i stället.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UB

 

Ahh! Jag är inte ensam. Jag genomförde faktiskt en liten utvärdering av olika siter genom att testa playmoneyborden innan jag satte in mina första skrämda $100. UB var överlägset bäst. Är nog det fortfarande, klientprogramvarumässigt.

 

Gick plus första sessionen dessutom. :D

 

Edit: 3 tydligen. Jag filar så länge på formuleringarna innan jag postar så det jag säger hinner bli inaktuellt. Inte blir det rätt alltid heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag började på Planet Poker. 98 eller nåt. Långsamt tempo, bara limit, fula images, ingen möjlighet att spela mer än ett bord, inga turneringar. En artig konversation - nh, vnh och så lite väder och vind och ibland när nån kom på att jag var kvinna lite flirtiga, fortfarande artiga, inviter - alltihop fjärran från dagens förhärskande pubertala konversation "fish", "moron", "idiot"....

 

Jaaa, ni ungdomar, se det var tider det! (Och ganska värdelöst spel....sitta o traggla limit...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...