Gå till innehåll

Ny omgång av plantskolan?


Cristiano_7

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jag vet inte om jag vågar skriva nåt konkret, eftersom jag brukar översvämmas av PM från spelsugna medlemmar då :)

 

Vi tittar i alla fall fortfarande på hur vi ska vidareutveckla plantskolan under hösten och vintern och planen är fortfarande att starta upp ungefär två plantor till under hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då skulle jag vilja komma med ett förslag till förändring gentemot tidigare.

 

Varför inte låta plantskolan husera på någon EU-sajt, som ex-vis party eller vad fasen som helst? Jag propagerar som vanligt för att man inte ska spela på sajter utanför EU, och om man följer lagen så innebär ju plantskolespelande en gigantisk skattesmäll för den som spelar (30% av varje vunnen pott under hela plantskolan = massa pengar till staten).

 

Bara för att inte riskera strul med skattmasen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Om det blir aktuellt med en sit'n'go plantskola tycker jag att Conspiracy är en värdig kandidat. Hjälpsam, artig och verkar vara vinnande.

 

Smickrande men samtidigt tror jag inte det är aktuellt med en ny SnG-plantskola eftersom Myssion gjorde rent hus och sög ut den sista droppen ur SnG eller vad man ska säga :P

 

Sen har jag förstått att forumet går in med en stejk på 2k och eftersom jag inte har något behov av att bli stejkad så skulle det vara en förlustaffär för mig som jag inte har råd med :)

 

Men tack ändå, smickrande :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Smickrande men samtidigt tror jag inte det är aktuellt med en ny SnG-plantskola eftersom Myssion gjorde rent hus och sög ut den sista droppen ur SnG eller vad man ska säga :P

 

Sen har jag förstått att forumet går in med en stejk på 2k och eftersom jag inte har något behov av att bli stejkad så skulle det vara en förlustaffär för mig som jag inte har råd med :)

 

Men tack ändå, smickrande :heart:

 

Om jag inte misstar mig så handlade Myssions planta bara om 9- och 10-manna SnGs. Det vore intressant att se en HU planta växa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...