Gå till innehåll

Pokerklienter som fungerar i Linux?


Bapp

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Jag har inte spelat på nätet på ett tag men blev sugen idag. Jag upptäckte dessvärre att det gamla tricket att använda java i linux för att starta b2b-klienterna inte längre fungerar :( Först får jag ett par varningar i konsollen:

log4j:WARN No appenders could be found for logger (l1l1.be).

log4j:WARN Please initialize the log4j system properly.

 

Det grafiska iinterfacet startar och meddelar "Update Check failed. Please restart the client in a few minutes and if this message appears again, reinstall the client."

 

Jag har tyvärr aldeles för dålig koll på java för att kunna lösa det här. Finns Crocodile kvar här? Eller har någon annan nån ide?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte spelat på nätet på ett tag men blev sugen idag. Jag upptäckte dessvärre att det gamla tricket att använda java i linux för att starta b2b-klienterna inte längre fungerar :( Först får jag ett par varningar i konsollen:

log4j:WARN No appenders could be found for logger (l1l1.be).

log4j:WARN Please initialize the log4j system properly.

 

Det grafiska iinterfacet startar och meddelar "Update Check failed. Please restart the client in a few minutes and if this message appears again, reinstall the client."

 

Jag har tyvärr aldeles för dålig koll på java för att kunna lösa det här. Finns Crocodile kvar här? Eller har någon annan nån ide?

 

 

 

Jag försökte men gav upp så jag kör helt och hållet med Webbbaserade klienten.

 

Den funkar bra under Linux.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Roligt med spammare som anger en felaktig webbadress.

 

Jag satte dit en punkt för mycket... förlåt för det..Har rättat till det nu..

Sen om ni vill kalla det spam det får ni avgöra...

I vilket fall som helst finns det en fungerande pokerklient både för Windows, Mac och Linux..

Testa gärna det...sen kan ni kritisera om ni vill..

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Klienten (SimbaPoker) ser rätt bra ut, det enda som irriterar mig en aning är det onödigt stora utrymmet under de nedersta spelarna (där det står SimbaPoker och chatrutan ligger om man inte förminskar fönstret till minsta storleken).

 

Har dock inte möjlighet att testa hur spelet flyter eftersom jag är ensam online... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...