Gå till innehåll

Spel att följa just nu!


wingman

Recommended Posts

  • Svars 530
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Svensk kille född 86 om jag inte mins fel. Unreal här på forumet. Skriver inte så mycket. Och är just nu rätt överlägsen online när det kommer till HU FL.

 

inget namn på killen, född 86 vad ska han fått tag i alla pengar då? han äger ju limit borden i texas på ftp....

Han har spelat upp sig hela vägen från låga limits. Finns poster här på PF.nu från 04 då han frågar om råd hur han ska gå upp från 1/2 till 2/4 och 3/6, rätt komiskt att han nu spelar de högsta staksen online och fullständigt krossar dem.

 

Finns PT-screens från septermber (dataminade händer) där han är upp 1.6 mille $ enbart under september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

självklart, se till o ha en rulle på 2.5M och investera resten i långvariga investeringar allt eftersom det tickar in. När du är gul är du gul men varför sluta när du tjänar så bra som du gör?

så du vet vem killen är alltså? en de nån svensk kändis eller! kan de ju inte vara om han e född -86?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

självklart, se till o ha en rulle på 2.5M och investera resten i långvariga investeringar allt eftersom det tickar in. När du är gul är du gul men varför sluta när du tjänar så bra som du gör?

så du vet vem killen är alltså? en de nån svensk kändis eller! kan de ju inte vara om han e född -86?

 

Tyckte Gyre sammanfattade det ganska bra innan, det är en svensk ung kille som postat här på pf.nu förr i tiden (samt i en uppmärksammad tråd angående en hand mot neverwin har jag för mig).

Varför måste han vara kändis?! :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

självklart, se till o ha en rulle på 2.5M och investera resten i långvariga investeringar allt eftersom det tickar in. När du är gul är du gul men varför sluta när du tjänar så bra som du gör?

så du vet vem killen är alltså? en de nån svensk kändis eller! kan de ju inte vara om han e född -86?

Han är inte känd för 5 öre mer än som just TexasLimitKing (och hans andra nicks) och det är så han vill ha det. Till skillnad mot många andra har han tydligen inte behovet av att synas och skryta över sina vinster. Han vill bli bäst, inte kändast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har ballsrider stuckit med svansen mellan benen och Phil Ivey satte sig ner för o bli vingklippt. Phil tappade snabbt 40k på ena bordet o kämpar vidare på det andra..jeez

 

EDIT: Tror fan att Phil lyckades ta tillbaks sitt inköp på det andra bordet, kan tillochmed vara så att TLK backade 40k:ish.

 

Jag spelar faktiskt en turre medans jag railar, så det finns en anledning ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...