Gå till innehåll

GrandBayPoker.com - $30 sign up + $30 extra


Ving

Recommended Posts

Är det någon som överhuvudtaget, någonsin, lyckats låsa upp sitt konto på den här siten, eller lyckats ta ut pengar? Jag har frågat det tidigare och bara tystnad, jag kan inte tolka som annat än att den här siten är djävulens ljus. :twisted:

"This is a scam, or possibly some sort of scamola" -- Homer Simpsons

 

EDIT: Efter två telefonsamtal, över 20 emails, 4 kopior av mitt kreditkort, 2 kopior av mitt ID, min el-räkning, samt något djävla avtal så har de nu lovat att de ska ta en titt, "på det där withdrawl-påfundet som du pratar om".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: Efter två telefonsamtal, över 20 emails, 4 kopior av mitt kreditkort, 2 kopior av mitt ID, min el-räkning, samt något djävla avtal så har de nu lovat att de ska ta en titt, "på det där withdrawl-påfundet som du pratar om".

 

Fick ett nytt mail nu, måste skicka in en kopia av mitt CC en FEMTE gång, sedan lovade de att jag skulle få mina "sweet sweet 60 american daaaallers"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också haft mitt konto spärrat på denna site ett tag nu av anledningen att "jag sammankopplats med en grupp av spelare som ej längre är välkomna att spela på siten." Efter en hel del mail och telefonsamtal så har dom nu förklarat spärren med "tusentals registrationer under bara ett par timmar från ett väldigt litet geografiskt område." Vilket "oturligt sammanträffande" att dom bestämde sig för att spärra dessa tusentals konton precis när jag gjorde min cash out.

 

Efter att jag idag fick prata med någon från "risk management department" som är ansvariga för detta istället för bara supporten så blev jag lovad att dom kommer att ha löst detta senast imorgon. Jag håller er underrättade om så verkligen blir fallet.

 

I vilket fall som helst så rekommenderar jag alla att hålla sig långt borta från denna site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Insom, hur gjorde du för att få kontot upplåst? Jag har varitl blockad i tre veckor nu och har väl skickat en 6-7 mail totalt

 

Har du skickat in alla kopior de vill ha? Skicka ett mail och fråga hur det går, då kommer de säga typ "skicka igen" och så får du göra det, och sedan skicka efter någon dag och fråga hur det går. Då säger de att allt är godkännt, sedan när du tar withdraw så får du börja om från början och skicka in allt igen, 2-3 gånger. Det är bara att skicka in allt, om och om igen, de hjälper inte att säga att man skickat in det tidigare då får man bara svar som: "Have you tried pressing the ON-button on your computer? Please email us if you want any further help" eller "This is you *bifogad fil på en kuk målad i mspaint*. Please email us if you want any further help."

 

Behandla det hela som en gisslansituation, de har tagit dina pengar tillfånga, gör som de säger för att få tillbaka de. Du har inga som helst rättigheter och lagen kan inte hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...