Gå till innehåll

Satelliter till höstens SDPT?


Tykosson

Recommended Posts

nästa SDPT spelas väl redan nu i helgen i Schweiz om jag förstått rätt. Har dock inte hittat en enda sattelit dit...

 

Känns väl som om SDPT håller på att självdö, tyvärr.

 

SDPT har aldrig haft ett liv.

Hur många var det som spelade då Ola klonkade? Inte speciellt många om jag minns rätt?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nästa SDPT spelas väl redan nu i helgen i Schweiz om jag förstått rätt. Har dock inte hittat en enda sattelit dit...

 

Känns väl som om SDPT håller på att självdö, tyvärr.

 

SDPT har aldrig haft ett liv.

Hur många var det som spelade då Ola klonkade? Inte speciellt många om jag minns rätt?

 

19 om jag kommer ihåg rätt.

 

Om nån hittar satelliter dit får ni gärna hojta till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
NÅgon som vet nån sida där man kan spela satelliter till SDPT?

 

Man hör ju aldrig nåt om turneringen, vilket är lite konstigt. Det går i Danmark den 19:e Okt verkar det som.

 

Hur svårt kan det vara att få spelare till en pokertour i dessa dagar? Men annonserar man inte så.

 

Jag har hört ett rykte om att Paradise ska stoppa in 40 pers i danmarkseventet. Återkommer som jag får reda på något konkret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag skäms, trodde aldrig jag skulle ta ordet i min mun, men... Ladbrokes kör tydligen några få satelliter. Ni får forska själva i var/när/hur, för jag ska gå och tvätta munnen med tvål.

 

OT, men....

 

Har sett dig komma med liknande kommentarer om Ladbrokes tidigare. Vad är det som föranleder sådana aversioner mot dem???? Jag gillar inte heller Ladbrokes, men kan inte påstå att jag behöver tvåla in munnen om jag råkar säga ordet... ;-)

 

/Nyfiken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...