Gå till innehåll

Partypoker läggas ner?


TheWave

Recommended Posts

Partypoker har på senare tid buggat både vid multitable SNG och deras senaste miss under Sunday Million där de blåser spelare på massor med pengar utan att höra av sig överhuvudtaget eller svara på mail.

 

Detta verkar inte bekymra dem de minsta. Utan bara för att de är störst och bäst är det okej att blåsa spelare till höger och vänster.

 

Jag uppmanar alla som upplever problem med party att bojkotta sidan och skriva till supporten att bättring krävs.

 

Jag gör det just nu och har precis tagit ut $20K+ från sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår spelade jag på party, i min turnering fick jag upp "internet delays" ett antal gånger, kunde aldrig se tournamentlobbyn, för då krashade hela klienten.

 

När jag flyttades runt till nya bord så dök det nya bordet upp 50% av gångerna, de andra gångerna fick jag leta upp mitt bord manuellt eller starta om klienten för att få upp det igen. Väldigt kul när blindsen är höga...

 

Trist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick buggen när man inte såg korten för en månad sedan i några $225 tours, riktigt irriterande!

Nu när monster-tramset (samt att den vanliga raken är så mycket högre än konkurrenterna) kom så tog jag ut alla pengar därifrån.

 

Det är det enda sättet att sättet att klaga på stora företag, bojkotta tills problemen är lösta. Gör tillräckligt många samma sak så syns det i statistiken och dom måste börja fundera på att ändra sig.

 

Håller med om Stars, hade dom fixat lite mer bonusaktiga grejer åt folk som spelar cashgames så kommer dom ta över den tronen också.

Känns som CG på stars har ökat en del den senaste halvåret? Leta gärna fram statistik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...