Gå till innehåll

Tips att göra på en första "dejt"? Pronto!


Albert

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lyckats klonka lite på senaste tiden och jag undrar vad jag ska göra.

Betala för bernaisesåsen? ;)

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=30276

 

fan va grisigt att inte betala

 

Tråkiga sanningen är att jag helt glömde bort att betala :oops: Vill inte direkt bli känd som Pokerforums största sås-scammer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kort summering: Började med att jag kom försent då jag totalt glömde bort tiden då jag satt o grindade. Vilket jävla misstag. Bad artigt om ursäkt och från där så fortlöpte konversationen som smort. Det blev en promenad längs en sjö och inslag av glass. Sedan kom vi in på diskussionen om huruvida kaffe är godare än té. Så givetvis var jag tvungen att visa att té kan lagas till något himmelskt. Givetvis hade jag en baktanke med detta move då alla caféer hade stäng så enda stället att avnjuta det var hos henne. In handlade honung + té + biggaråer. Så vi går hem till henne för vidare konversation :) Slapp gå hem på kvällen....

 

Och jag var nog den bästa lyssnaren/frågeställaren/berättaren den dagen. Spelade inte apa en enda gång :)

 

Tilläggas kan att jag hade möjlighet att nå third base men avhöll mig som en riktigt gentleman :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilläggas kan att jag hade möjlighet att nå third base men avhöll mig som en riktigt gentleman :)

 

Just nu sitter hon och pratar i telefon med sin kompis och berättar...

...Det var i det läget jag insåg att han var gay.

 

:lol:

 

 

 

 

Näe, skämt åsido. Låter som det gick bra för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilläggas kan att jag hade möjlighet att nå third base men avhöll mig som en riktigt gentleman :)

 

:shock: Skam och vanära! Ring 112! Rädda kvinnor och barn först! Lämna de tjocka de slöar bara ner oss! Ring totalförsvaret, hemvärnet och alla hjälporganisationer för att hjälpa oss ur denna katastrof!

 

Här klonkar du nötterna som fan, o vad gör du? Checkar på river????

Va hon inte snygg nog?

 

Världen går bara utför... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilläggas kan att jag hade möjlighet att nå third base men avhöll mig som en riktigt gentleman :)

 

WTF det är ju mitt trick för att göra en home run. Man säger att man inte tror på sex på första daten och det har alltid gjort att jag lyckas drar en boll utan för parken :D

 

Om du gillar te så kan du ju fråga om hon vill testa teabagging ;)

 

Hmmm undra hur jag lyckas lära mig alla sådan här ord :shock:

 

Seriöst så tycker jag att du gjorde rätt och hoppas det går bra på date nummer 2. Men nämn förhelvete inte teabagging :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bzkt och cheunce är ni säkra på att ni hänger på rätt forum? Känns som om spanskastolen och strappons faller er i smaken också. :mrgreen:

Du är bara avundsjuk. Hade du kört en piraten på henne hade hon varit förälskad i dig för alltid. Med hänsyn till regler och människorna här så tänker jag inte skriva hur man utför den. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är bara avundsjuk. Hade du kört en piraten på henne hade hon varit förälskad i dig för alltid. Med hänsyn till regler och människorna här så tänker jag inte skriva hur man utför den. :D

 

Piraten känner jag till men svensk rodeo får du nog förklara.

 

Typ så här Myssion:

Då låter frun/dejten/kvinnan/mannen (om det är så) rida dig och sedan viskar du till henne "Jag har HIV/AIDS" och tar sedan tid på hur många sekunder din trolovade är kvar.

 

MVH

//KF

- Lite som en lärare åt Mr. M!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite korrition. Stallningen skall vara bakifran och mottagande part skall garna ha en flata som man sjalv skall vira ett varv runt sin egen handled i syfte att halla sig kvar sa lange som mojligt.

 

OnTopic: Albert, kolla garna vad jag sa i din trad nar det tog slut med ditt ex. Jag hade ratt (igen!). I rule! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite korrition. Stallningen skall vara bakifran och mottagande part skall garna ha en flata som man sjalv skall vira ett varv runt sin egen handled i syfte att halla sig kvar sa lange som mojligt.

 

Nu hänger jag inte med för fem öre. Om du virar en flata runt din handled, vilket med mina beräkningar ej låter sig göras, så är det ju en trekant plötsligt. Då måste man ju ta tid på två personer med samma tidur, men du har bara en hand ledig. Kan det verkligen stämma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...