Gå till innehåll

SnGGrindaren har ett litet HU projekt!


SnGGrindaren

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm. Nu är jag osäker - skall jag heja på dig eller på Dapine87? Va?!

 

Gött att du plussat 400 hittills, mannen.

 

En fråga bara... är du direkt oduglig på datorer? Tre operativsystem? Sopa! Till och med jag vet att det minsann räcker med ett. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm. Nu är jag osäker - skall jag heja på dig eller på Dapine87? Va?!

 

Gött att du plussat 400 hittills, mannen.

 

En fråga bara... är du direkt oduglig på datorer? Tre operativsystem? Sopa! Till och med jag vet att det minsann räcker med ett. ;)

 

Dapine87 har gått i graven, det är mig man ska heja på nu ;) Japp jag är riktigt oduglig på datorer, eller egentligen är jag väl inte det, blev en BADBEAT bara ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har det inte blivit så mycket lir heller :( Dels beroende på att jag har fixat ordning på datorn dels på att jag inte haft nått sug :? Men spelade ändå några sngs som gick kasst, sen så avslutade jag kvällen med att 4-tabla PLO, det var RIKTIGT skoj trots att det inte gick sååå bra. Kommer fortsätta lira det :D Nån gång måste ju triss i A stå i 3-vägspott all in mot stegdrag ;) Imorn ska jag försöka lira ca 20 SnGs och 2 timmar omaha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska starta upp ett litet projekt. Ska bara spela HU SnGs, 2 st samtidigt, Första dagen ska jag lira 23$, slutar inte spela försän jag är pluss 300$. Andra dagen ska jag lira 34.5$, slutar inte lira dem försän jag är pluss 400$.

 

Har redan smygstartat lite, kommer redovisa ungefär var 10:e SnG då jag tar ett litet minibreak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska starta upp ett litet projekt. Ska bara spela HU SnGs, 2 st samtidigt, Första dagen ska jag lira 23$, slutar inte spela försän jag är pluss 300$. Andra dagen ska jag lira 34.5$, slutar inte lira dem försän jag är pluss 400$.

 

Har redan smygstartat lite, kommer redovisa ungefär var 10:e SnG då jag tar ett litet minibreak.

 

Kul, körde själv lite HU för nån månad sen på B2B. Ska bli kul att se hur det går för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...