Gå till innehåll

"Vunnit detta på freerolls", strul med uttag?


illerrre

Recommended Posts

Sajten i fråga är bet365, men brukar väl inte vara så värst trafikerat på den delen av forumet och frågan är väl mer allmänt hur pokersidor brukar hantera detta.

 

När jag skulle ta ut pengar så stod det att metoden jag använde för att sätta in pengar inte går för att ta ut. Inte undra på då jag vunnit pengar på freerolls och sedan spelat upp rullen. Jag kontaktade supporten vilket det stod jag skulle och får svaret

 

"Vad jag kan se så har du inte registrerat någon betalningsmetod på ditt konto. Det enda jag hittade av aktivitet var en överförning från poker till sportskontot. Har du vunnit detta på freerolls?"

 

Sedan skrev han hur jag skulle gå till väga osv. Iaf, om jag nu svarar ja, jag har vunnit detta på freerolls, kommer de neka min utbetalning tro? Känns som det inte är läge att ljuga här direkt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BIC/Swift är bankens identifieringskod (Bank Identification Code) och består av endast bokstäver. Det är en kod som används för att identifiera banker internationellt. Kolla på din banks hemsida så hittar du nog koden. för tex Föreningssparbanken är koden: SWEDSESS. (tror det normalt är 8 bokstäver för samtliga banker)

 

BIC/Swift brukar nästan alltid anges tillsammans med det internationella nummer som identifierar ditt bankkonto. (IBAN = International Bank Account Number)

IBAN är normalt omring 16 teckan och inleds med SE (för sverige). Även det får du från din bank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...