Gå till innehåll

Allt om Premier League!


Swalling

Recommended Posts

Tänkte att det kunde vara dags att starta en tråd om den roligaste fotbollsligan i världen, (enligt min smak). Tippar top 6 direkt.

 

1. Chelsea

2. Liverpool

3. Arsenal :heart:

4. Manchester United

5. Newcastle

6. Tottenham

 

Londonlagen dominerar ju. Chelsea får (om det nu är möjligt) ännu starkare trupp det här året. Har Arsenal i hjärtat, fårse om de är mer jämna iår, så kanske de kan matcha United.

Bara att skriva på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Chelsea (tyvärr)

2. Liverpool

3. Man Utd

4. Arsenal

5. Tottenham

 

Tror ligan kommer stå mellan Liverpool och Chelsea. Får Liverpool en anfallare som kan göra 20+ mål så tror jag de tar ligan med tanke på att de har det bästa mittfältet i ligan. De enda som kan utmanna där är Chelsea.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste revidera min lista då jag såg att Carrick var såld till Man Usa. Sitter i en stuga i dalarna så min uppkoppling inte är den bästa :). Dock kommer inte Swalling bli gladare över det ;)

 

Man U

Chelsea

Liverpool

Tottenham ( :heart: )

Arsenal ( :evil: )

 

Antagligen fortfarande mer med hjärtat än med hjärnan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1-----Chelsea...schevshenko kommer dominera i år,sen ballack.

2-----Arsenal...Rocinsky måste va ett kalas köp

3......Tottenham...Berbatoc o zokoro kommer bli kalas i de laget

4.....Man utd.......carrick riktigt bra spelare.

5....Man city.....tror dom bli bättre i år..

 

 

P.S Hatar engelsk fotboll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Villa? Slutade 16:e förra säsongen, hur kan du tro på dom som 5a?

 

Känner på mig att Mellberg kommer vara stabil i år :)

 

Sen kommer han ju också gå upp och vara i närheten av Milan Baros när han gör mål, för att sedan ta åt sig målet och skänka det till Baros för att anfallarna behöver mål :D

(Han tränade ju sig under VM vid Henkes mål)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Chelsea

2. Liverpool

3. Arsenal

4. Man Utd

5. Newcastle :heart:

 

Om (och det är verkligen OM) Owen är frisk, om Luque kan bli sig själv igen, om Duff kommer in i laget bra, om försvaret höjjer sig 100% så kan vi kanske komma där uppe. ;)

 

Måste dock ha in lite nyförvärv på vissa platser och dom kan förhoppningsvis komma snart. W. Bridge och S.W.P är 2st bra spelare, den senare för bra att säga nej till men vi behöver nästan bara anfallare och riktigt bra försvarare, trött på klumpfot Bramble... Dock inte sagt att just dom två spelarna kommer till klubben utan dom cirkulerar i transfersnacket precis som 100 andra personer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda man kan vara säker på är att Ledley King blir långtidsskadad, Robbie Keane går i pension, Martin Jol försvinner till Newcastle, White Hart Lane brinner ner, David Pleat gör comeback och Gary Doherty återvänder från Norwich.

 

Japp, hejar på Tottenham sen tiotalet år tillbaka. :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite transferrykten till NUFC.

 

Gravesen - Varken spelat bra eller passat in i Real, skulle passa perfekt i NUFC tror jag. Behövs en hårding i laget och om Gravesen kan vara lika bra som tidigare så är han mer än välkommen.

 

W. Bridge - Försvaret har behövts förstärkas i flera år och denna man kan komma om nu Chelsea köper A. Cole från Arsenal.

 

Obefemi Martins - Speedkula som vill lämna Inter då dom köpt Crespo och fortfarande vill köpa en anfallare till. Martins är ingen Shevchenko (Stavning?) men han är ruskigt snabb och nog är han en målgörare av rang.

 

D. Kuyt - Kan inte mycket om denna spelare men enligt Newcastles coach så är det en spelare klubben tittar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
1. Chelsea

2. Liverpool

3. Arsenal

4. Man Utd

6-10. Newcastle :heart:

 

Om (och det är verkligen OM) Owen är frisk, om Luque kan bli sig själv igen, om Duff kommer in i laget bra, om försvaret höjjer sig 100% så kan vi kanske komma där uppe. ;)

 

Liten ändring på listan, jag är vad jag tror lite mer realistisk. Tror vi får svårt att komma 5a, framförallt med tanke på anfallet som ser grymt tamt ut. Mycket positiv till värvningen av duff dock, tror han kommer tillföra en jäävla massa.

 

edit: Sitter och bläddrar runt lite och hittade det här; Newcastle are ready to bid for Germany striker Miroslav Klose. Boss Glenn Roeder also wants Thomas Gravesen and Wayne Bridge. (Daily Mirror)

Med dom värvningarna så skulle en 5e pklats vara fullt möjlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...