Gå till innehåll

Vem säger att B2B inte är riggat?


david

Recommended Posts

Man kan ju prova med rätt nätverk också...men det är bara ett förslag.

 

Sry....men unibet ska fan sluta existera...

 

Var har Unibet med B2B & den här tråden att göra?

Dessutom sådant som händer på ett ställe händer på flera andra ställen med.

 

Har man råkat för flera brutala utdragningar och inte har lust att spela kan man alltid ta paus eller testa ett annat ställe eller spel.

 

Jag rekommenderar microlimit NL O8B med 40BB Cap... bara å ställa innan floppen så synar jag dig :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

speciellt när sophuvudena limpar KK i sb och får brädet

K997T när man sitter på T9.

 

då hatar man skiten. så jävla äkcligt att någon kan spela så dålig och ha sån tur.

 

Han bustade väl dig då, då borde han va ganska nöjd.

 

nej som handen utspelade sig och hur han spelat tidigare gick det komma undan.

 

hade han höjt preflop hade jag dock synat och då hade han bustat mig.

 

därör är det ett uselt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vad riggat, några händer som träffade ganska bra samtidigt (topptvå och stege på enfärgat bräde är ju super) Off the record så är jag forskare på NASA samt äger 45% av Microsoft och har 2 Ferrari samt en Cayman som hobbybil. Off the record då såklart, för ni behöver ju verkligen inte veta det. Jag var bara tvungen att skriva om mina "bedrifter" som är helt irrelevanta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju prova med rätt nätverk också...men det är bara ett förslag.

 

Sry....men unibet ska fan sluta existera...

 

Varför fortsätter folk att spela på riggade nätverk/siter? Då tycker jag inte det är mer än rätt att sidan sätter på riggen mot den personen.

 

Jag ser ingen samband med den här handen och riggad.

 

Det händer hela tiden att man åker ut för sådant här när motståndarna spelar konstigt/lite annorlunda/dåligt.

 

Förstår att det svidet att förlora en lite större pott som du trodde var din men ska du gnälla & prata om riggning får du komma upp med några A-hög färg som råkat för runner-runner färgstege när motståndaren använder bara ett av sina hålkort eller liknande.

 

(förresten råkat ut för 2st såna på ett ställe men inte faan kan jag skylla på sajten för att folk lirar skumt i billiga turneringar där..)

 

Jag tror han skulle skämta med folk som tycker att B2B är riggat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B ÄR riggat!! Behövs inga andra bevis än att ha spelat där- Om ni tvekar prova några mtt och återkom.

 

Antar att små ting upprör din hjärna :roll:

LOL vilken tönt!! Verkar jag upprörd eller? Verkar ju mer som att du blir upprörd av mitt citat, vilket förmodligen beror på 1. Du känner dig träffad 2. Du har aktier i B2B 3. Du har absolut inget liv 4. Du är bara korkad

Antagligen hittar du minst 3 rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B ÄR riggat!! Behövs inga andra bevis än att ha spelat där- Om ni tvekar prova några mtt och återkom.

 

Antar att små ting upprör din hjärna :roll:

LOL vilken tönt!! Verkar jag upprörd eller?

 

Nej du verkar ju vara väldigt lugn och sansad.

 

Verkar ju mer som att du blir upprörd av mitt sitat, vilket förmodligen beror på 1. Du känner dig träffad 2. Du har aktier i B2B 3. Du har absolut inget liv 4. Du är bara korkad

Antagligen hittar du minst 3 rätt.

 

Är det alla alternativ jag får?

 

Nummer ett fattar jag inte men det kan bero på att fyra stämmer. Vad skulle jag känna mig träffad av?

Nummer två stämmer inte. Men jag har iofs i andrabolag som iofs inte har något med poker att göra så den är jag lite osäker på.

Nummer tre stämmer iaf helt klart.

Nummer fyra tror jag inte stämmer men är jag korkad så vet jag troligtvis inte det.

 

BTW så stavas det inte sitat utan citat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senast ändrad av The__muse den 2006-11-10 19:56:43, ändrad totalt 1 gång

 

Du vet att man ser det va?

Jo men du är uppenbarligen för dum för att förstå ironin!

 

Keep up the good work

 

:D:lol:

Med tanke på ditt ot inlägg "Antar att små ting upprör din hjärna" så var länken iaf för mig överflödig info. Att du sen inte har bättre saker för dig en fre kväll än att sitta och fila på fler ot inlägg är inte bara tragiskt utan mer patetiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på ditt ot inlägg "Antar att små ting upprör din hjärna" så var länken iaf för mig överflödig info. Att du sen inte har bättre saker för dig en fre kväll än att sitta och fila på fler ot inlägg är inte bara tragiskt utan mer patetiskt.

 

Det enda tragiska i detta är att du överhuvudtaget inte förstod mitt första inlägg. Sen att du kastar ur dig en massa personangrepp är nog mer patetiskt än mina svar till dig.

 

Edit: Sen att du gör quote på mgps inlägg för att ge svara på mitt är ju faktiskt bara komiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...