Gå till innehåll

Frågor om iPod, fjärrkontroll och hörlurar


eurythmech

Recommended Posts

a) Jag vill skaffa mig några hörlurar till min pod som är bättre, snyggare och skönare än de som följde med. b) Jag är inte en tekniskt begåvad människa.

 

1. Passar vilken typ av hörlurar som helst, eller har de medföljande lurarna en specialkontakt som gör att endast de passar ihop med både pod och den medföljande "fjärrkontrollen"?

 

2. Förslag på sjyssta hörlurar i prisklassen 4-500 kronor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det tipset också, men jag hade nog mer tänkt mig nånting stort och maffigt. Typ nånting som ser ut som små bumbibjörnsöron :P

 

Ni som själv har en Ipod, ni tror inte det är några problem att kontakten inte passar?

 

dessa är väl så stora de kan bli :) . Har såna själv som datorhörlurar och tycker de är riktigt bra. siktar själv in på ett par såna här. En polare har såna och de har ett grymt bra ljud, och då slipper man storleken. Vet inte va du tycker, men jag får nästan ont i nacken av att bära ett par klunsar som ph890 på öronen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lätt val köp Koss the Plug och skippa otympliga hörlurar.

Enligt min mening så ska en mp3 spelare vara högst portabel, och det är den med dessa lurar. Fantastiskt bra ljud. Köpte mina direkt från USA, men d finns till ett schysst pris på netonnet.se

 

Jag har svårt att tro att Ipoden ens orkar driva större hörlurar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...