Gå till innehåll

Operation Gula Mansion


Recommended Posts

  • Svars 156
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag skulle mog sätta en surebet, pittsburg må vara mästare och rankade 3a på espns powerrankings, miami är 9a.. men pittsburg har förlorat dom 4 senaste preseason matcherna så jag tror att Roethlisberger frånvaro kan vara en avgörande faktor då deras form inte har varit den bästa..

 

Then surebet it is ;) Nu gäller det bara att hitta det bästa surebetoddset då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle mog sätta en surebet, pittsburg må vara mästare och rankade 3a på espns powerrankings, miami är 9a.. men pittsburg har förlorat dom 4 senaste preseason matcherna så jag tror att Roethlisberger frånvaro kan vara en avgörande faktor då deras form inte har varit den bästa..

 

Then surebet it is ;) Nu gäller det bara att hitta det bästa surebetoddset då.

 

Du förlorar EV om du surebettar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle mog sätta en surebet, pittsburg må vara mästare och rankade 3a på espns powerrankings, miami är 9a.. men pittsburg har förlorat dom 4 senaste preseason matcherna så jag tror att Roethlisberger frånvaro kan vara en avgörande faktor då deras form inte har varit den bästa..

 

Then surebet it is ;) Nu gäller det bara att hitta det bästa surebetoddset då.

 

Du förlorar EV om du surebettar....

Nja, det där kan man ju diskutera. Ifall man tycker att oddset är felsatt ny tack vare QBs skada så kan det vara EV+ att köra surebet. Men ifall oddset ligger rätt så är det såklart EV- att surebetta.

 

Ett annat problem med att surebetta är ifall mansion skulle bestämma sig för att de hittat någon liten paragraf som gör att de inte behöver betala ut en vinst, då sitter man helt enkelt i skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle mog sätta en surebet, pittsburg må vara mästare och rankade 3a på espns powerrankings, miami är 9a.. men pittsburg har förlorat dom 4 senaste preseason matcherna så jag tror att Roethlisberger frånvaro kan vara en avgörande faktor då deras form inte har varit den bästa..

 

Then surebet it is ;) Nu gäller det bara att hitta det bästa surebetoddset då.

 

Du förlorar EV om du surebettar....

Nja, det där kan man ju diskutera. Ifall man tycker att oddset är felsatt ny tack vare QBs skada så kan det vara EV+ att köra surebet. Men ifall oddset ligger rätt så är det såklart EV- att surebetta.

 

Ett annat problem med att surebetta är ifall mansion skulle bestämma sig för att de hittat någon liten paragraf som gör att de inte behöver betala ut en vinst, då sitter man helt enkelt i skiten.

 

 

Detta kan väl inte vara möjligt hos ett så stort bolag?

 

400$ är mkt pengar bara det, och med 4 förluster i baken och en tung skada känns 400$ säkra bättre än 1k$ osäkra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Charlie Batch är en rätt så bra ersättare som också spelade istället för roetlisberger förra året några matcher då han var skadad, då gick det bra och det kan det mycket väl göra nu med! Pittsbrurgs styrka är Defence och runninggame och då är ju INTE QB inblandad!

 

Jag låter mitt lir ligga och jag tror Pitt vinner på hemmaplan!

 

För övrigt så har har bettat NFL senaste 3 åren och gått rätt rejält plus :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle mog sätta en surebet, pittsburg må vara mästare och rankade 3a på espns powerrankings, miami är 9a.. men pittsburg har förlorat dom 4 senaste preseason matcherna så jag tror att Roethlisberger frånvaro kan vara en avgörande faktor då deras form inte har varit den bästa..

 

Then surebet it is ;) Nu gäller det bara att hitta det bästa surebetoddset då.

 

Du förlorar EV om du surebettar....

Nja, det där kan man ju diskutera. Ifall man tycker att oddset är felsatt ny tack vare QBs skada så kan det vara EV+ att köra surebet. Men ifall oddset ligger rätt så är det såklart EV- att surebetta.

 

 

 

För övrigt så betyder inte försäsongen ett skit i NFL!

 

Ett annat problem med att surebetta är ifall mansion skulle bestämma sig för att de hittat någon liten paragraf som gör att de inte behöver betala ut en vinst, då sitter man helt enkelt i skiten.

 

 

Detta kan väl inte vara möjligt hos ett så stort bolag?

 

400$ är mkt pengar bara det, och med 4 förluster i baken och en tung skada känns 400$ säkra bättre än 1k$ osäkra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kl 15.00 GMT skulle chansen att betta på Pittsburg vara tillbaka. Är inte det kl 16.00 svensk tid?

 

Går inte att spela på dem än...?

 

 

Det är sommartid i sverige o då är vi GMT+2.

 

För övrigt undrar jag hur jag ska göra nu. Kan inte hitta spelet jag är ute efter? Finner bara Under 35 poäng eller något. Kan inte se promotionbanner på sidan heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt undrar jag hur jag ska göra nu. Kan inte hitta spelet jag är ute efter? Finner bara Under 35 poäng eller något. Kan inte se promotionbanner på sidan heller?
101

00:30

Miami Dolphins Pittsburgh Steelers

Points

Pk -110 Pk -110

 

Total

ov 34.5 -110 un 34.5 -110

 

 

Dom har ändrat linen till Pk, dvs +/-0.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt undrar jag hur jag ska göra nu. Kan inte hitta spelet jag är ute efter? Finner bara Under 35 poäng eller något. Kan inte se promotionbanner på sidan heller?
101

00:30

Miami Dolphins Pittsburgh Steelers

Points

Pk -110 Pk -110

 

Total

ov 34.5 -110 un 34.5 -110

 

 

Dom har ändrat linen till Pk, dvs +/-0.

 

Så nu finns inte möjligheten till surebet kvar? vad står Pk för? Helt lost på det här :D

 

Är det verkligen grönt att sätta bet nu när dom tagit bort bannern? Mailade men drar bort ikäll. Rätt ivrig angående den här promotionen. Mkt lätta pengar kan göra.s

 

 

*edit*

 

Fick ett automatsvar:

 

If your contact is in relation to our fantastic Pittsburgh Steelers game, this event will be unavailable from Thursday 31 August 23:30 GMT during the pre-season games over the weekend.

 

 

 

The Pittsburgh Steelers promotional bet will be back on the website at 15:00 GMT, Monday 4 Sep 2006

 

 

Då verkar det ju grönt att sätta bet iallafall. Gillar inte att jag mister möjligheten till surebet bara. Ska man vänta o se om dom ändrar line? är den linen dom har nu fördelaktig mot den som de som redan bettat har? För visst spelar väl dom till det oddset som var när de la sina bet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde just en $1100 deposit via neteller. Pengarna har dragits från mitt neteller konto och jag har fått ett mail ifrån dem också:

Dear Valued NETELLER Member,

 

You have successfully transfered funds from your NETELLER account to a registered NETELLER merchant.

 

12:54 PM 04/09/2006

 

Total transferred to merchant: 1,100.00 USD

Men pengarna är inte inne på mitt mansion konto ännu, men eftersom jag är en ny neteller användare så vet jag inte ifall det är så här som det brukar funka. Är det så, och i så fall när borde pengarna hinna in på mitt mansion konto?

 

TILT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jaroiten.

 

Ingen fara. Mansion har rätt hög belastning idag pga deras grymma "promotion". Det tar 1-3 timmar att få in pengarna från Neteller. I vanliga fall går det på en sekund.

 

Läste om detta på ett annat forum. Pengarna kommer in men med ett par timmars fördröjning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte hitta deras "how to qualify"

 

enligt deras förra skulle man trycka på -4.5

In order to wager $1,100 to win $1,000, you need to choose the primary line –(currently -4.5). This line may move, but in order to qualify for this bonus, you must bet the line with odds of -110 (1.91). You are not permitted to buy points, or play a parlay or a teaser bet.

 

 

men nu finns den inte, finns bara en med under 34.5 och en med Pk. är det fortfarande lungt att köra nån av dom även om deras -4.5 är borta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte hitta deras "how to qualify"

 

enligt deras förra skulle man trycka på -4.5

In order to wager $1,100 to win $1,000, you need to choose the primary line –(currently -4.5). This line may move, but in order to qualify for this bonus, you must bet the line with odds of -110 (1.91). You are not permitted to buy points, or play a parlay or a teaser bet.

 

 

men nu finns den inte, finns bara en med under 34.5 och en med Pk. är det fortfarande lungt att köra nån av dom även om deras -4.5 är borta?

Vet inte hur pass vass du är på engelska, men i det du quota så står det ju rätt så klart att linen kan ändras och du ska spela "primary line" som då var -4.5, men som sagt kan ändras. Vilken den också har gjort och nu är Pk..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ne jag är inte så bra på engelska, men om jag har förstått det rätt så har dom som bettade innan mindre chans att vinna eller? antar att Pk betyder att man bara ska välja vinnare utan handikap, har jag rätt?
Ja de som betta till -4.5 har såklart mindre chans att vinna än de som lirar Pittsburg Pk. Eftersom de måste ha en Pittsburg seger över 4p, medans för de som bettar Pittsburg Pk så räcker det med att Pittsburg vinner .
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag fattat det rätt ska man väl som minst betta på +1 till miami om man bettat PK på Mansion för att det garanterat ska vara surebet? Även om de nästan aldrig slutar oavgjort tror jag det kan bli väldigt jämt imorgon.

 

Kan inte fatta vilka enorma förluster de gör på den här promotionen och hur de ska klara det. Erbjudandet finns ju överallt nu o asmånga verkar ju ta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...