Gå till innehåll

SAJT: Betway.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Freerolls för över $90 000 på Betway!

 

Från och med nästa vecka är det Freeroll Mania på Betway.com. Två gånger i veckan kör vi $5000 freerolls samt en massa andra frirullar med varierande priser. Mest Texas förstås men tag även chansen att prova på bland annat 7 Card Stud!

 

Vi ses på Betway!

 

MVH

Jens, betway.com

 

Måste man ha spelar x antal händer för att vara med???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Freerolls för över $90 000 på Betway!

 

Från och med nästa vecka är det Freeroll Mania på Betway.com. Två gånger i veckan kör vi $5000 freerolls samt en massa andra frirullar med varierande priser. Mest Texas förstås men tag även chansen att prova på bland annat 7 Card Stud!

 

Vi ses på Betway!

 

MVH

Jens, betway.com

 

Måste man ha spelar x antal händer för att vara med???

 

Nix! Play away! :D

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Undrar lite över eran bonus och omsättningskraven. Det står följande på hemsidan: Odds: Satsa 20 kr på en kupong där ett av vaden har minst 1.70 i odds och har minst tre möjliga utgångar (1X2 till exempel)

Innebär det att en kupong med två matcher på t.ex 1.50 och 1.40 i odds inte gäller trots att kupongens odds är högre än 1.70? Måste det vara en match som minst har oddset 1.70 eller gäller det för hela kupongen alltså. Tack på förhand!

 

Om du vill cleara bonusen via Sportsbet och spelar systemspel så måste minst en av matcherna i systemet uppfylla bonuskraven, dvs minst 1.70 i odds samt tre utgångar eller fler. Det går ju att cleara den i pokern också, endast 500 BP så har du fixat det.

 

Med vänliga hälsningar

 

Henrik - Betway.com

 

PS. Don’t miss out our Freeroll Mania between the 6th till the 19th of November.

90.000 USD in free, guaranteed PrizeMoney during these two weeks are there for you to get your hands on!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, registrerade mig på Betway igår, men är inte säker om det fungerade då jag ännu inte fått någon bekräftelse. Ska jag helt enkelt försöka registrera mig på nytt eller fortsätta vänta?

 

Hej

 

Om du skickar mig ett PM så kan jag verifiera om ditt konto skapats eller inte.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Henrik - Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Henrik,

 

Hur är det med er affiliatesupport? Tyckte mig läsa att ni försökte svara inom 24 timmar, men jag har på två veckor och två mejl inte fått något svar...

 

Hej Henrik

 

Det var extremt alarmerande om du inte fått svar på 2 veckor? Kan du skicka ett PM med din mailadress så får vi följa upp vad som har hänt i ärendet?

 

Tack på förhand,

 

Henrik - Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var extremt alarmerande om du inte fått svar på 2 veckor? Kan du skicka ett PM med din mailadress så får vi följa upp vad som har hänt i ärendet?

 

Tack på förhand,

 

Henrik - Betway.com

 

Nu får jag skämmas lite - det var bara en dryg vecka visade det sig efter närmare koll... :oops: tiden går fort när man är otålig ;)

 

PMar min mejl iaf, tack för hjälpen och det snabba svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
är det bra trafik på betways sng på de lägre/mellan nivåerna?

 

Upp till $100 brukar det vara lätt att hitta spel.

 

Lite då och då drar det igång en $1000 också. :D

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag undrar hur man ställer in så att man kan får upp ett nytt fönster för varje bord som öppnas?

 

Detta krävs av bl.a. Poker Office, och jag har läst att det ska gå att lösa genom att i lobbyn gå under "Meny" -> "Alternativ" och sedan välja "Generella alternativ" eller något liknande, men jag hittar inga sådana inställningar. Är det något som har ändrats av Betway eftersom som jag förstår det ska det gå att ordna på andra Prima-siter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar hur man ställer in så att man kan får upp ett nytt fönster för varje bord som öppnas?

 

Hejsan!

 

Jag är inte riktigt säker på hur du menar här. Det enda jag kan säga med säkerhet är att Betway är lika funktionellt i Poker Office/Tracker som andra klienter och det borde därför inte vara några problem. Ta en titt till i menyn för att se om du inte missat något alternativ.

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Skickade ett mail till er support igår, angående reload bonus, men inte fått något svar. Hur lång tid brukar det ta?

 

Hejsan kompiserik!

 

Supporten brukar vara ganska snabb så ditt mail måste ha kommit på villovägar. PM:a oss ditt användarnamn på Betway så ska jag kolla vad som har hänt.

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...