Gå till innehåll

För PF.nu - Scand Masters guaranteed 20/7!


PartyPoker

Recommended Posts

Exklusivt för Pokerforum.nu

 

1 plats garanterad till Scandinavian Masters

 

Vinnaren får 1 buy-in till Scandinavian Masters, resa och boende - värde $6.500

 

I höst går finalen i Scandinavian Masters på en herrgård i England. Ljuvlig miljö, schyssta prispengar och en mycket trevlig upplevelse utlovas.

 

Det går regelbundet turneringar på Party Poker där du kan vinna dig en plats, men eftersom det är så mycket roligare att spela mot andra forum-iter så kör vi nu en satellit endast för er.

 

När: 20 juli

Tid: 20.30

Buy-in: $30+3

Priser: 1 plats garanterad oavsett deltagarantal. Överskrider buy-in värdet av den garanterade platsen ($6.500) betalas dessa pengar ut enligt det vanliga utbetalningsschemat från plats 2 och neråt.

 

Anmälan sker genom att man

1. Klicka här och fyller i formuläret

2. Skriver "Anmäld" i den här tråden.

Anmälningen stänger onsdag 19/7 kl 18.00 *** NY TID ***

 

Liten förklaring (observera att det är case-sensitive):

Account name är det namn du anger när du loggar in.

Screen name är det namn du har vid bordet.

Kontrollera så att du inte stavar något fel en extra gång innan du skickar iväg dokumentet.

 

För att kunna anmäla dig måste följande kriterier vara uppfyllda:

1. Du måste ha ett RealMoney-konto på PartyPoker

2. Du måste vara medlem på Pokerforum.nu, men måste INTE ha öppnat ditt konto på PartyPoker via något av forumets erbjudanden

3. Du måste ha minst $33 på ditt PartyPoker-konto onsdag 19/7 kl 20.00

 

Observera att du i och med att du anmäler dig samtidigt godkänner att vi drar $33 från ditt konto och anmäler dig till turneringen.

 

Om du vill avanmäla dig så skickar du ett PM till mig så löser jag det.

 

Alla frågor kring arrangemanget besvaras i den här tråden eller i ett PM till mig. Skicka inga frågor till moderatorerna. Det är big no-no. Dels så innebär det mer jobb för deras redan trötta ryggar, dels så innebär det ju att jag blir utan jobb :)

 

Vi ses på torsdag! :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla morgonpigga människor.

 

En stilla fråga för en som har svårt att fatta i vissa lägen.

Blir det några pengar för placering 2 och ner eller måste det vara mer än 6500$ i potten?

 

Som sagt så hajade jag inte första inlägget, men PartyPoker kanske kan hjälpa mig här?

 

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jayel: Om jag inte är fel ute så går den av stapeln 20-24 augusti på en minst sagt storslagen herrgård/slott i England.

 

pop1: Det blir pengar till 2:a plats om buy-ins överskrider $6.500. Måste se till att formulera mig tydligare :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att PartyPoker kommer att ha en hård tid på forumet med de småmisstag hit & dit.

 

Men det är kanon att ordna en sån pass bra turnering som idag, synd man fick tummen ur ikväll och inte i morse.

 

Men tåget går säkert fler gånger?

 

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...