Gå till innehåll

BUTIK: Pokershopping.se


but1207

Recommended Posts

Varning!

Handla inte något hos pokershopping!!!

Jag beställde två böcker för ett tag sedan. Eftersom de aldrig levererades kontaktade jag pokershopping. Efter ett bra tag svarade de att böckerna inte fanns i lager och att jag antingen kunde vänta eller få pengarna tillbaka. Jag valde pengarna och det skulle ta 3 dagar. Nu har det gått 9 dagar och jag har mailat pokershopping 4 gånger utan svar.

Jävla idioter!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har allting ordnat sig med min beställning. Efter att ha mailbombat supporten svarade de till slut. Jag valde att få böckerna levererade ändå istället för pengarna tillbaka och som plåster på såren fick jag 100 pokermarker. Leveransen gick ruskigt snabt efter detta. Måste så här i efterhand ändå ge dem lite ros. Det som var negativt var att de var sega som satan på att svara på mail men det är absolut inget bluffföretag. Om ni ska köpa pokergrejer rekomenderas pokershopping av mig eftersom de har billiga priser. Tänk dock på att deras lager inte verkar vara fullproppat vilket betyder att leveransen kan dröja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har beställt en massa grejer från PS, mest DVDs och ett par böcker. La beställningen den 5/6 men har inte fått nåt än, dom säger att dom väntar på leveransen från USA. Har sagt att jag ska vänta trots att jag är lite småsur på dom.. :evil:

 

Alltså, vill du ha grejerna snabbt. Köp inte här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Letade efter ToP av Sklansky och hittade till PS, där den kostade 178:-, billigt som faen, jämfört med bokus.com (282:-), ända tills jag såg vad frakten gick på, 100 spänn för en bok, riktigt dåligt där bokus.com endast tar 19 spänn. Nääää sänk frakten o jag kommer absolut bli en trogen kund, dock ej denna gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hösterbjudanden från Pokershopping!

 

Vi vill nu meddela er på Pokerforum.nu att det just nu händer saker på Pokershopping!

Just nu har vi gratis varuprover utan några som helst kostnader för dig som kund, detta har vi lanserat för att du som kund ska se att vi verkligen erbjuder kvalitétsprodukter.

 

I september utökade vi vårt sortiment med ett par riktigt grymma pokerset i svart design från Noble som snabbt blivit populära.

Vi har också valt att ta in COPAG kortlekar som vi såklart säljer billigast av alla återförsäljare. Dessa kompletterar vårt redan fina sortiment av kvalitétskortlekar från Modiano.

 

Slutligen bjuder vi alla forumets besökare på 10% rabatt!

I kassan anger ni erbjudandekoden POKERFORUMPROMO

 

Med vänlig hälsning

 

Team Pokershopping.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hösterbjudanden från Pokershopping!

 

Slutligen bjuder vi alla forumets besökare på 10% rabatt!

I kassan anger ni erbjudandekoden POKERFORUMPROMO

 

Team Pokershopping.se

 

 

Tusan, det här kunde ni ha sagt innan jag slängde iväg en beställning på en massa pokerböcker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hösterbjudanden från Pokershopping!

 

Slutligen bjuder vi alla forumets besökare på 10% rabatt!

I kassan anger ni erbjudandekoden POKERFORUMPROMO

 

Team Pokershopping.se

 

 

Tusan, det här kunde ni ha sagt innan jag slängde iväg en beställning på en massa pokerböcker.

Använd din lagliga ångertid på 2 veckor då! :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde varuprovet från er då jag gillar att jämföra marker med varandra. Blev glad när jag såg storleken på kuvertet och räknade med att kunna jämföra massa olika marker med de som jag redan har.

Blev lite besviken faktiskt. Hade från början inte förväntat mig en hel hög marker eftersom de kostar endel men nog hade jag räknat med fler än de 3 som låg och skramlade i kuvertet. Visst erbjuder ni väl fler marker än så?

 

De mesta som tog upp kuvertet var reklam + cd-skivor för olika pokersiter. Som sagt, begär inte att företag ska slänga ut gratisprover men lite mer hade jag nog räknat med.

 

Dock uppskattar jag att det finns gratisprover, det gick snabbt och smärtfritt att få hem dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

jag beställde mina böcker den 23 dec och har inte fått dom än. idag är det den 18jan!!!

har skickat 3 mail fått svar på 2av dom men dom svarade bara att dom inte hade det på lager och dom nu fått in böckerna nu och dom skickas snarast när dom skrev detta va det den 3jan.....dålig support och leveranstiden för lång!!! +ingen telefon man kan kontakta dom på!

skickat ett nytt mail idag med mitt telenr så att dessa kan kontakta mig återkommer med besked om dom hör av sig och när min varor har kommit

dom har bra priser men ska man behöva vänta så här länge så kan man betala mer för att få sina grejer fortare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis samma sak för mig. Beställde 28e, ingen info på en vecka varför jag skickade mail. Fick svar att en bok hade varit slut i lager men inkommit nu (tydligtvis följer de inte sina löften att meddela när en vara är slut).

Ordertracking anger att böckerna skickats den 4e, men ännu inget paket som anlänt. Skickade nytt mail den 13e och frågade efter trackingnummer till posten, men inget svar på det mailet.

 

De är billiga, men med den usla servicen och långa leveranstiderna kommer jag aldrig att handla av dem igen... Dessutom är 95:- i frakt för mycket om man är ute efter enstaka böcker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann $100 på dagensfråga på en pokersite. Pengarna gick att köpa saker för hos pokershopping.

Jag beställde 2* Dan Harrington samt 3st 2-pack med Copaqlekar.

Idag kom paketet och när jag öppnar så är det sex stycken WPT kortlekar. Inte riktigt vad jag hade beställt. Får inget svar från deras kundservice... Vad sysslar dom med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis samma sak för mig. Beställde 28e, ingen info på en vecka varför jag skickade mail. Fick svar att en bok hade varit slut i lager men inkommit nu (tydligtvis följer de inte sina löften att meddela när en vara är slut).

Ordertracking anger att böckerna skickats den 4e, men ännu inget paket som anlänt. Skickade nytt mail den 13e och frågade efter trackingnummer till posten, men inget svar på det mailet.

 

De är billiga, men med den usla servicen och långa leveranstiderna kommer jag aldrig att handla av dem igen... Dessutom är 95:- i frakt för mycket om man är ute efter enstaka böcker.

 

Beställde 2 Copag-kortlekar för 99 kr + typ 95 kr i frakt (Härligt frakpris) strax före jul (en-två dar före) och de har inte kommit än!

 

Betalade med Visa och pengarna har ju så fint dragits. Skickade ett mail igår och jag inväntar nu svar ... 3 veckors leveranstid ger ju inte en sån bra bild för företaget ...

 

Får se om jag får kortlekarna alt. pengarna tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej jag vill inte super system 1 men ni kan skicka dom andra böckerna nu och skicka ss2 i efterhand

och ja ni kan skicka nåra extra kortlekar i kompensation iallfall

 

 

>From: "Support SE" <support@pokershopping.se>

>To: "*****" <*****@hotmail.com>

>Subject: Re: mina böcker?

>Date: Wed, 18 Jan 2006 14:20:30 +0100

>

>Hejsan,

>

>Går det bra med Super system I istället för II pga. den har fortf

>inte kommit in.

>Kan skicka med några kortlekar som kompensation?

>

>

>Med vänlig hälsning

>

>Team Support

>support@pokershopping.se

>

>

>----- Original Message ----- From: "****"

><*****@hotmail.com>

>To: <support@pokershopping.se>

>Sent: Saturday, January 14, 2006 12:10 PM

>Subject: Re: mina böcker?

>

>

>>

>>ordernr:***** är det

>>

>>

>>>From: "Support SE" <support@pokershopping.se>

>>>To: "******" <******@hotmail.com>

>>>Subject: Re: mina böcker?

>>>Date: Fri, 13 Jan 2006 09:42:13 +0100

>>>

>>>Hejsan,

>>>

>>>Vad var det för böcker du beställde?

>>>

>>>Vårt datasystem klyddar lite

>>>

>>>Med vänlig hälsning

>>>

>>>Team Support

>>>support@pokershopping.se

>>>

>>>

>>>----- Original Message ----- From: "******"

>>><******@hotmail.com>

>>>To: <support@pokershopping.se>

>>>Sent: Thursday, January 12, 2006 6:14 PM

>>>Subject: mina böcker?

>>>

>>>

>>>>den 23dec skickade jag efter mina pokerböcker och dom har inte

>>>>kommit än!!

>>>>va är dom och när kommer dom?

>>>>detta är det andra mailet jag skickar i förr skrev ni att dom

>>>>skulle skickas snarast å detta är mer än en vecka sen jag fick

>>>>svar på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

194:- för två Copaq-lekar är dyrt. Då är det t.o.m. billigare att kila ner på Teknikmagasinet och köpa dem :(

 

Ack så rätt du nog har =/

Men ack så sur jag ändå kan va,

ty mina pengar borta är,

och kortlekarna finns inga här!

 

Pokershopping, där kommer jag ej va,

för de endast mina pengar de vill ha.

Service, vad är det?

Jo, jag säger då det!

 

Jag nu spela med kortlek av papp,

och det är kortlek utan rapp!

Kortleken betyder mer för mig än mat,

Ja, nu anlitar jag en advokat!

 

Pokershopping blir ruina,

men i alla fall, KF sluta grina!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ack så rätt du nog har =/

Men ack så sur jag ändå kan va,

ty mina pengar borta är,

och kortlekarna finns inga här!

 

Pokershopping, där kommer jag ej va,

för de endast mina pengar de vill ha.

Service, vad är det?

Jo, jag säger då det!

 

Jag nu spela med kortlek av papp,

och det är kortlek utan rapp!

Kortleken betyder mer för mig än mat,

Ja, nu anlitar jag en advokat!

 

Pokershopping blir ruina,

men i alla fall, KF sluta grina!

 

Sjukt fin dikt må jag säga. Filosofen på forumet må jag tro. Mer sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

>From: "Support SE" <support@pokershopping.se>

>To: "*****" <*****@hotmail.com>

>Subject: Re: mina böcker?

>Date: Wed, 18 Jan 2006 14:20:30 +0100

>

>Hejsan,

>

>Går det bra med Super system I istället för II pga. den har fortf

>inte kommit in.

>Kan skicka med några kortlekar som kompensation?

>

>

>Med vänlig hälsning

>

>Team Support

>support@pokershopping.se

>

>

 

Hmm, med tanke på att jag la min order den 28e och den inkluderade bl.a. SS2 så kan man undra varför min ordertracking säger att böckerna skickats, om de nu påstår för dig att den inte funnits i lager sen den 23e....

Verkar som om support ljuger för antingen dig eller mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...