Gå till innehåll

NLT - Trn, 16/12, 1a i Prima 25k guarantee!


Morbo

Recommended Posts

Det är ju helt vansinnigt! Snacka om att du kan ge dina föräldrar ett bra argument om de undrar om det är så bra att spela poker...

"Tja, jag tycker att det är helt ok. Porschen på uppfarten? Jo, den är min..."

 

Grattis! (varför känner jag att jag kommer att få skriva det snart igen?)

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis !!

 

Lite flyt måste man ha men det är nog mycket skicklighet när det gäller dig. Kommer ihåg hur jag lade märkte till hur jobbig du var att spela mot när vi kombatterade på Ladbrokes.

 

Grattis och hoppas flytet håller i sig.

 

Du får gärna PM:a över lite flyt i coinflip-situationer till mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lfx: jag skulle tro lite av båda faktiskt.

 

drc: jomen då kom du ut som vinnare. det grämer mig än idag, ska du veta... :twisted: förresten tror jag bara att jag var i en enda coinflip igår, fast det var en väldigt stor en som skickade mig rätt upp i chiplead med ~15 pers kvar. Det gäller att pricka dom viktiga! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte illa att plocka den två gånger på mindre än 2 veckor, undra om nån har gjort det innan på prima?

 

Kan nog inte förstå hur det känns att vinna $8.5k när man är 18 år. Blir själv glad i ett par dagar om jag vinner över $100 i en turnering, skulle nog vara glad i ett år för så mycket pengar, sen x2 också, sjukt är vad det är!

 

Grattis igen, och hoppas det inte är sista gången :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis killen, sjukt nice att göra det två ggr på bara två veckor, måste kännas skönt.

 

En fråga till dig Morbo ang drc's inlägg om Ladbrokes, och om någon annan som vet har lust å svara.

Är det stor skillnad mellan primas 25k och ladbrokes 30k guarantee, antal spelare, skicklighet på spelare, vinstfördelning etc.

Lirar inget alls på prima men slänger bort min tid på ladbrokes 30k turneringar men letar efter lite nya roliga turneringar, behöver iofs inte vara just 25k turneringar utan bara allmänt turneringsspel..

 

Och än en gång, grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...