Gå till innehåll

sP idioter?


Reality81

Recommended Posts

Jag förstår mig intepå svenska spel spelare, de flesta svenskar måste vara planetens sämsta spelare.

Jag har spelat i 4 timmar minus 400kr på bara dessa händer. AA,AA,AA,KK,KK,JJ alla utan överkort.

droppen var när en hånflinade och synade med 3 5 all in 100kr. och floppade två par.

 

Kan det vara så att vi är så uttråkade och rika i detta land att vi inte spelar för att vinna pengar utan för att sätta dit andra med dåligt spel? jag tror faktiskt inte det är så långsökt. det verkar ju så, hur sjukt det än låter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oftast är det så men inte alltid att du spelar dina höga par fel. det gäller att trycka in så mycket pengar innan flopp och på flopp, inte slowspela tills river och vänta på att bli slagen och sedan skylla allt på otur när någon fiskar upp 2 par. när det egentligen är du som släppt in 35 o in i matchen gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara så att vi är så uttråkade och rika i detta land att vi inte spelar för att vinna pengar utan för att sätta dit andra med dåligt spel? jag tror faktiskt inte det är så långsökt. det verkar ju så, hur sjukt det än låter.

 

Du slog nog huvudet på spiken där. Vad är pengar när man kan få någon att tilta loss och skriva roliga poster på pokerforum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår mig intepå svenska spel spelare, de flesta svenskar måste vara planetens sämsta spelare.

Jag har spelat i 4 timmar minus 400kr på bara dessa händer. AA,AA,AA,KK,KK,JJ alla utan överkort.

droppen var när en hånflinade och synade med 3 5 all in 100kr. och floppade två par.

 

Kan det vara så att vi är så uttråkade och rika i detta land att vi inte spelar för att vinna pengar utan för att sätta dit andra med dåligt spel? jag tror faktiskt inte det är så långsökt. det verkar ju så, hur sjukt det än låter.

 

 

allin preflop?

 

pokenum -h ac ad - 5s 3h

Holdem Hi: 1712304 enumerated boards

cards win %win lose %lose tie %tie EV

Ac Ad 1432392 83.65 273138 15.95 6774 0.40 0.839

5s 3h 273138 15.95 1432392 83.65 6774 0.40 0.161

 

bara lägga i buddy-listan om en sådan finns.

 

posta annars HHs över alla dina händer så kan vi kanske se om du ej gjrt några missatg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag förlorar alltid AA när det kommer överkort...

 

 

eh, ett ess är högsta kortet i leken, det kan ej komma några överkort.

 

eh, humor?

 

otroligt tråkig sådan.

 

möjligt. men det blev sjukt roligt efter din kommentar.

 

 

A faktiskt.. Kan vara ett av de mest komiska svaren ngnsin!

 

Men annars kan jag inte förstå att ingen tänkt på att om du BARA spelat de händerna i 4timmar så va nog de mesta av de där 400kr sånt du blindat bort. Testa att spela några andra händer.. Spelar du 1hand/30min så e klart att folk synar med skit för att de vet att du har högt par, och synar de din lilla höjning pre så vinner de allt om de träffar lite!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag förlorar alltid AA när det kommer överkort...

 

 

eh, ett ess är högsta kortet i leken, det kan ej komma några överkort.

 

eh, humor?

 

 

 

otroligt tråkig sådan.

 

möjligt. men det blev sjukt roligt efter din kommentar.

 

Sover inte du din tomte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...