Gå till innehåll

Nytt erbjudande den 3 juli!


QoS

Recommended Posts

  • 1 month later...

Gjorde insättning på 500$ igår, spelade en hand o började sedan kolla runt var bonusar finns.... det va då helt tomt.

I samband av verifieringen av kontot(ringde dit). Så koppla dom mig vidare angående bonusrna.

Då kommer det fram: PFNUMAX100 gäller ej mera, gått ut i april.

Hon i supporten aktiverar iallafall en annan bonus(20% max 100) med annan kod. Och då var det inte 5x raked, utan 7x raked hands.

 

Dom visste då inte mycket om det som stog här, annat än att den där koden inte gällde mera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det skulle ungefär kunna finnas 100000 olika aktiva bonusar, om någon i supporten klarar av att inte hitta just den bonus som du bokstaverat till är det inte en alldeles för stor skräll.

 

En bonus support nisse vet givetvis inte om vad som står här.

 

gäller ej mera, gått ut i april.
Låter inte troligt, om den däremot gick ut häromdagen eller något liknande så skulle det kunna vara fallet pga slarv... eller något, vad vet jag...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

huh? jasså? borde jag de? -De va väl nån typ av normal signup bonus jag fick antar jag. 20% max 100, 700 raked hands.

Nä vet ni vad, det verkar helt enkelt va för mycket borde va hit o dit på en stor pokersajt för min smak det här.

Det är väl lika bra o lira sin lilla bonus i hamn o dra innan det blir nåt mer borde vara... av det här.

 

Hur som helst: kanske nån som har kontakt med dom borde dubbelkolla giltigheten i erbjudandet. Vet inte vad de är, men nåt har uppenbarligen gått fel nånstans, kankse jag har gjort fel, vad vet jag. Men så här gick det när jag signade upp o försökte med koden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

För mig fungerade bonusen super snabbt o super effektivt, spelade 1h sen hade bonusen automatiskt lagts till min br på sajten, det var så snabbt, smidigt o effektivt att jag inte ens märkte det, vilket måste ses som ett gott betyg :lol:

 

väntar nu bara på markersetet som tyvärr verkar vara en aning segare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...