Gå till innehåll

PRG: Allt om GameTime Plus!


AA

Recommended Posts

  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Har lite problem med Gametime. Jag spelar på Ipokernätverket och första gången jag använde Gametime + så fungerade det perfekt.

Men andra gången så krånglade det.

Jag får upp den gamla statistiken över spelare, som satt vid borden förra sessionen.

 

Är det nån som vet vad som är fel och hur gör jag för att lösa det??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Någon som vet hur man får skiten o fungera?? Han som har hand om det verkar inte svara på frågor direkt. Har exakt samma problem som denna gubben: The app "runs" but when I try and select a database (any of them, Access or PGSQL) the program gives me two error boxes, neither of which tell me anything useful at all.

 

"A Database Error has Occurred"

 

Error Number: 80004005

Unspecified Error

 

I click okay.. and I get:

 

"An Error has Occurred"

 

Code = 80004005

Code Meaning = Unspecified Error

Source = Provider

Description = Unspecified Error

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Någon som vet hur man får skiten o fungera?? Han som har hand om det verkar inte svara på frågor direkt. Har exakt samma problem som denna gubben: The app "runs" but when I try and select a database (any of them, Access or PGSQL) the program gives me two error boxes, neither of which tell me anything useful at all.

 

"A Database Error has Occurred"

 

Error Number: 80004005

Unspecified Error

 

I click okay.. and I get:

 

"An Error has Occurred"

 

Code = 80004005

Code Meaning = Unspecified Error

Source = Provider

Description = Unspecified Error

 

Jag får samma problem när jag ska köra på iPoker (Expekt).

 

"A database error has occured

Error number 80040e4d

Verifieringen misslyckades."

 

Jag klickar OK, sen:

 

"An error has occured

Error

Code = 80040e4d

Code Meaning = IDispatch error #3149

Source = Provider

Description = Verifieringen misslyckades."

 

wtf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej. Jag är ny med GameTime+ och undrar bara kort vilken statistik ni låter programmet visa på borden för er? Ser att standard är att visa motståndarnas BB/100. Är inte det missvisande och kanske onödig information fram tills man har löjligt mkt händer?

 

Tänker att det kanske är smidigast att bara ha VP$IP, PFR och post flop aggresson factor eller?

 

Ytterligare en sak, är det bra att ha kvar den här table averagen i mitten? Hjälper den mig mycket?

 

Tack,

Pey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Jag är ny med GameTime+ och undrar bara kort vilken statistik ni låter programmet visa på borden för er? Ser att standard är att visa motståndarnas BB/100. Är inte det missvisande och kanske onödig information fram tills man har löjligt mkt händer?

 

Tänker att det kanske är smidigast att bara ha VP$IP, PFR och post flop aggresson factor eller?

 

Ytterligare en sak, är det bra att ha kvar den här table averagen i mitten? Hjälper den mig mycket?

 

Tack,

Pey

 

Jag har så att programmet visar: VP$IP, PFR, PFAF och Totalt hands, men använder mig av all info som programmet hanterar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjoo. jag har också ett problem på betfred , när jag startar upp gametime + lägger den sj märkte till bordet eller måste man lägga till bordet ? och jag provade att lägga till bordet då får jag upp statistik på spelare på platser där det inte sitter spelare och så kmr det statistik på andra spelare där det redan sitter en annan person, nån som vet hur man fixar detta ? funkar de på betfreds miniview ?

 

//filip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Jag får samma problem när jag ska köra på iPoker (Expekt).

 

"A database error has occured

Error number 80040e4d

Verifieringen misslyckades."

 

Jag klickar OK, sen:

 

"An error has occured

Error

Code = 80040e4d

Code Meaning = IDispatch error #3149

Source = Provider

Description = Verifieringen misslyckades."

 

wtf...

 

Nån som hittat en lösning på detta?

 

//Tony

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fö verkar det som om GT+s hemsida lagts ner, möjligt att hela programmet lagts i malpåse, lass upp som opensource men hände aldrig något med det så det är väl dagt att säg adjö...

 

Fördelen med programmet är att det var sajt oberoende och funka så länge pt kunde läsa händerna...

Jag är också lite nyfiken på om det finns någon framtid för GT+...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Det verkar inte som om det går att använda GT + och en tjock dataskärm när man spelar på SvS..antar att de flesta använder platta skärmar..någon som testat tjock skärm och haft samma problem? SvS täcker hela skärmen, och går inte att minimera, så man kan inte få in statsen från GT + på det aktuella bordet man spelar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Får upp ca 6 felmeddelanden i GT+ när jag verkar köra på bord som innehåller 's. Exempelvis "Mikeywest's HE". Finns det något sätt att undvika detta? (ja, förutom att skippa dessa bord förstås).

 

Såhär ser två av errorsen ut: "Error number: 80004005 ERROR: syntax error at or near "s"; Error while excecuting the query"

 

och

 

Error Code = 80004005 Code meaning = odefinierat fel Source = Microsoft OLE DB provider for ODBC Drivers Description = error: syntax error at or near "s";

 

osv osv..

 

Ändrade nyss till postgreSQL databas i PT om det är av betydelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vet :(?

 

Har väl att göra med att namnet på bordet är konstigt. Som sagt så är väl det bästa att undvika de borden annars får man väl ändra i HH'n. Hade samma problem på microgaming med PT när de har bord som har ö i namnet t.ex köttbullar så kunde inte PT läsa in detta och jag fick ett liknande meddelande..

 

Skulle vilja veta hur GT+ funkar till SS? Värt att använda? SS kan ju vara lite jobbigt att använda med PT så är det mkt fippel att få både PT och GT+ att funka med SS?

 

Tog alla frågor i denna tråden. Min fråga i nästa inlägg kommer troligtvis bli "hur gör jag" känns det som :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...