Gå till innehåll

Nystart för Frirullekalenden!


QoS

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Hej

 

http://www.topdogpokerchallenge.com i samarbete med Pokerloco

 

körde en $500 frirulle igår, och kommer köra 7 st till tror jag, varannan vecka. det är inga krav för att spela.

 

igår var det 120 deltagare eller nåt sånt

 

så, dom går varannan tisdag, och varannan tisdag så är det en $1 buy-in med $1000 added.

 

man samlar även poäng till en live final som ska spelas i sthlm.

 

värt och kika på dårå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Skulle vilja rekommendera poker.com. Jag spelar där i stort sett endast för att få vara med i deras gratisturneringar. Man måste dock samla ihop en ansenlg mäng points. För att få ihop till 1000 comp points så måste jag spela 3-4 h på NL25 (0.15-0.25) och på tre bord. Då är jag kvalificerad för alla 1000$ och 2000$ freerolls de närmaste 72 timmarna. Jag har bara spelat en vecka där nu sen detta system påbörjats så jag känner inte till det så bra. Jag har under onsdag och torsdag spelat ihop till drygt 1000 comp ponts och det står i att jag är kvalificerad för 1000$ och lördagens 2000$ freeroll fastän 2000$ freerollen ligger bortom 72-timmars gränsen. Det är möjligt att den saken ändras efter att fredagens 1000$ freeroll är spelad. Informationen om kvalificeringsläget är nämnligen gemensam för bägge turneringarna och jag är ju kvalificerad för fredagens freeroll.

 

I gårdagens (torsdagens) 1000$ freeroll var det 565 deltagare. I söndags var det 1600 deltagare i 50 000$ freerollen. Tisdag och torsdag spelas turneringarna 22.00 svensk tid (6h tidsskillnad).

Den månatliga 50 000$ freerollen är förmodligen den som drar mest folk eftersom man har hela månaden på sig att samla ihop poäng. Förhoppningsvis (och troligtvis) är det färre deltagare i den veckoligen återkommande 10 000$-freerollen.

 

http://www.poker.com/tournaments.htm

Freeroll Tournaments

A freeroll tournament is generally a multitable tournament with more than 10 players. Freeroll means that there are no buy-in or entry fees to play in the tournament. Some of the Poker.com freerolls have entry requirements which must be met before free entry is granted, you can find out more below by clicking in the "requirements" column.

 

NEW FREEROLL SCHEDULE! EFFECTIVE SEPTEMBER 1st 2006

 

Our new freeroll schedule includes at least one freeroll every 2 hours! All times are listed in Poker.com Time (GMT -5, ET-1)

 

$50,000 Freeroll

On the last Sunday of every month at 16:00, Poker.com will run a $50,000 Freeroll that is open to all players who earn 5000 comp points in the current month.

 

$10,000 Freeroll

Every Sunday at 16:00 (except the last Sunday of every month), Poker.com holds a $10,000 freeroll for players that have earned at least 2500 comp points in the previous 168 hours prior to the tournament start time.

 

$2,000 Freeroll

Every Saturday at 16:00, Poker.com holds a $2,000 freeroll for players that have earned at least 1000 comp points in the previous 72 hours prior to the tournament start time.

 

$1,000 Freerolls

Every Monday through Friday, Poker.com holds a $1,000 freeroll for players that have earned at least 1000 comp points in the previous 72 hours prior to the tournament start time.

 

Monday - 19:00 Poker.com Time

Tuesday - 16:00 Poker.com Time

Wednesday - 19:00 Poker.com Time

Thursday - 16:00 Poker.com Time

Friday - 19:00 Poker.com Time

$500 Freeroll for New Depositing Players

Make an initial deposit at Poker.com and you will gain a coupon valid for 7 days entry into our daily $500 Freeroll for New Depositing Players.

 

$50 Freerolls every 2 hours

Open to any Poker.com member.

 

$50 New Player Freeroll every 3 hours

When you join Poker.com you will receive entry to $50 New Player Freerolls every 3 hours for 4weeks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...