Gå till innehåll

bad_ip vs TiltMeNot


fhaugen

Recommended Posts

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

TMN lirade mot Undercover och tog sig tid, under en pågående hand, att att tillkalla en pokermanager för att en railare hade skrivit att han önskade att TMN gulade.

 

TiltMeNot> pokermgr

PokerMGR119> Hello, How can I help?

TiltMeNot> Talk to PureMuscle ok or I stop play

PokerMGR119> PureMuscle stop insulting the players please or your chat will be disabled

 

Konstigt att han gjorde det just nu. Finns ju hur många som helst som kommer in och skriver "hope u burn in hell maffakkas cuz u got mu mony".

 

Kan det ha varit Patrik A som lirade istället för Bengt? ("ok or I stop play" ...låter helt klart finskt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har säkert loosat det dubbla på senare tid. Hur mycket kan Bad_ip ha i sin bankrulle egentligen $5M????

 

Vet inte om det stämmer men jag har läst på 2+2 att bad_ip vunnit ca $20M i år. Låter helt sjukt mycket, men det är bara vad jag har läst :roll:

 

 

Det låter mycket osannolikt.

 

I en intervju (tillsammans med lagerborg) i en norsk tidning har jag för mig att Lodden sa att han hade tre miljoner dollar på olika siter.

 

Vilket är irrelevant.

 

Den tråden på 2+2 var ju iofs en skämtsamt menad tråd som gick ut på att plocka siffror ur luften och se hur länge det tog innan de accepterats som sanna.

 

haha, jag skummade bara igenom tråden så du har säkert rätt! Tyckte det lät lite för mkt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja säga vad man vill, men riktigt underhållande är det att kolla på i alla fall.

En undran har jag dock. VAR spelar dom riktigt stora essen, typ Phil Eyve (ehh, säkert felstavat), Eric Lindgren etc?

Småpengar för dom, eller inte tillräckligt vassa i HU/NL online eller helt enkelt andra sajter?

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja säga vad man vill, men riktigt underhållande är det att kolla på i alla fall.

En undran har jag dock. VAR spelar dom riktigt stora essen, typ Phil Eyve (ehh, säkert felstavat), Eric Lindgren etc?

Småpengar för dom, eller inte tillräckligt vassa i HU/NL online eller helt enkelt andra sajter?

:roll:

 

Både Phil och Erick är knutna till Full Tilt har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja säga vad man vill, men riktigt underhållande är det att kolla på i alla fall.

En undran har jag dock. VAR spelar dom riktigt stora essen, typ Phil Eyve (ehh, säkert felstavat), Eric Lindgren etc?

Småpengar för dom, eller inte tillräckligt vassa i HU/NL online eller helt enkelt andra sajter?

:roll:

 

Både Phil och Erick är knutna till Full Tilt har jag för mig.

 

Phil spelar i princip aldrig. Lindgren har jag sett vid fåtal tilfällen. De man ser mest just nu är John Juanda (spelar varje dag), John Dagostino, Barney och Ross Boatman. Ibland Layne Flack och Allen Cunningham.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... Kanske är storhetstiden för bad_ip över... Såg en kille med $1 000 000 på Crypto med nicket "lodden". Kanske borde byta lite?

 

Förstår inte riktigt va du menar men Bad_ip är Jhonny Lodden, just so you know if you didnt.

 

Jo, det vet jag. Blev lite kryptiskt. Det jag menade var att han kanske skulle spela lite på Crypto-kontot också. Han verkar bara lira som bad_ip och ibland kan det vara skönt att byta. Något sådant menar jag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite löjligt att börja spekulera om att hans storhetstid är över. lär väl knappast vara hans första(eller sista) downswing.

 

spelar man HU mot de bästa i världen lär man ju knappast vinna varje dag.

 

Haha. Det må vara sant. Men det är kul att disskutera löjliga saker. :D

 

fan va sugen man blir på att gå upp o skotta gärnet nu när man läser i denna tråd =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite löjligt att börja spekulera om att hans storhetstid är över. lär väl knappast vara hans första(eller sista) downswing.

 

spelar man HU mot de bästa i världen lär man ju knappast vinna varje dag.

 

Haha. Det må vara sant. Men det är kul att disskutera löjliga saker. :D

 

fan va sugen man blir på att gå upp o skotta gärnet nu när man läser i denna tråd =)

 

Eller nej! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...