Gå till innehåll

Ram Waswani sjukt bra?


jaha

Recommended Posts

Jag slog honom i Late Night Poker Masters. Reraisade honom 2-3 ggr utan träff efter flopp, han lade sig varje gång. När han åkt ut sa han till Ken "Du har lärt honom det där".

 

Reraisade du honom utan träff eller raisade du honom? Rätt avgörande skillnad ju, var det faktiskt reraises har du guts som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt o kolla på Deauville igår, fy fan va uttråkad Ram såg ut på final table! Men han e ju riktigt bra faktiskt! och man får inspiration av att se honom lira.

 

 

men det är ju rena crapshooten...sen är han väl ganska luttrad efter typ 15 år som proffs och x antal vunna miljoner.

 

var väldigt ointressant poker tyvärr i ept deauville episod 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, allting står ändå i första. Både att jag reraisade och att det var utan träff efter floppen.

 

D v s: Du betar, han höjer, du höjer tillbaka?

 

Rätt många som inte kan skilja på raise och reraise, trots att det är en ganska stor skillnad. Men om du verkligen bluff-REraisade honom 2-3 gånger är du riktigt hård.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, allting står ändå i första. Både att jag reraisade och att det var utan träff efter floppen.

 

D v s: Du betar, han höjer, du höjer tillbaka?

 

Rätt många som inte kan skilja på raise och reraise, trots att det är en ganska stor skillnad. Men om du verkligen bluff-REraisade honom 2-3 gånger är du riktigt hård.

 

Låter som världens bästa read. Synd att jag för det mesta inte har den :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...