Gå till innehåll

Hur går det på nätet? någon bad beat?


Recommended Posts

Hej Alla All-ináre plus kära gäster..

 

Skratta med oss, eller gråt,, hehe.. Det är lättare att förstå nån man känner igen..

Eller se mig, "dra sig i håret" :evil: lol..

 

Läste nånstans att alla bad beat historier, har en preskibationstid, beroende på hur "bad" eller hur otrolig den var..

Men här kanske den blir förevigad ändå.. :oops:

Skriv av er iallafall.. det kan vara bra.. eller bara skoj,, man kanske själv gjorde ett idiotiskt dumt spel, som gick hem.. till någons förtret..

 

Cash out, sometimes..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yepp,, lider med dig..

 

Det händer ofta tokiga saker där.. lol

Ibland blir det pengar i kistan oxå,, hehe.. men man skakar ofta på huvudet när man ser spelet omkring sig,, :roll:

8-) sen drar dom in oootroliga saker mot en, när man skall straffa dom 8-)

 

Hehe,, jag har försökt glömma mina suck-outs där.. men minns en kväll jag inte kunde vinna en hand. AA, KK, åkte på pumpen, två-par och triss..

Fina synare slutade alltid lyckligt vinnandes,, då bytte jag site för den dagen..

 

Jag är iförsig van,, alla tror ju att jag bluffar hela tiden.. 8-) Lol :lol:

 

see yá..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej inga som skriver.. då får jag väl lägga till ett själv då..hehe

 

Mötte en aggressiv spelare på prima.. nivå 0.50-1$ NL

Hade QJ :heart: efter preflopp höjningar.. blev det flopp..

Kom 4 :spade: 10 :heart: Q :spade:

Jag beta 6$ lite mindre än halva potten. Han höjde jag synade. ( då jag visste han var aggressiv å höjde på inget eller drag, satte honom på spader drag kanske,, eller om det var illa ställt Q10.. eller möjligtvis triss pga höjningarna preflopp)

Kom K :heart: betade 10$ Jag hade nu stege och färgdrag å ville eventuellt få reda på mer info)

Han höjde jag synade..

6 :heart: på rivern.. yes backdoorflush.. :P

Jag checkade, han beta,, jag tänkte haha missat färgdrag eller träff tidigare.. kanske stege? lol Jag gick all-in.. med min Q flush.. resterande 38$

Han synade blixt-snabbt med A :heart: 3 :heart: hehe gissa om jag blev paff,, bara och tanka upp.. å hoppas på återbetalning..

Men nej dom gick till övriga spelare av honom utan att jag fick tillbax något. lol Han slutade tom för andra gången i rad.. utan pengar till mig :(

Pressade ut ett,, see yá,, när han loggade ut.. lol

 

Bara att hoppas man träffas under mer lyckosamma förhållanden då..

Girig? nää,, Jag vill bara ha tillbaka lånet.. hehe..

 

Adios..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Tycker att _ScarFace_ kan berätta om sin bad beat som han gjorde med min pengar :evil:

 

Hejsan du nu skall jag berätta en Bad Beat Story som ni antagligen inte slår....

 

Sätter mig på Tell och kör en turn 10 manna 10$

första given KK Raise! alla lägger sig utom en som reraisar jag synar floppen kommer 4K7,,Yes!! triss

jag checkar han gör allin hmm vad har han? antagligen triss om han satt på 77 och rerasade mig. hmm jag synar allin!!!

då har idioten 44 jag tänkte men för faaaan idiot trodde han jag bluffade och träffa fyran, turn kom 3, river KLONK!!! en fyra till....

GRATTIS IDIOTJÄVEL åkte ut fortare en ränneskita....

 

Körde 2 turneringar till kommer inte ihåg händerna exakt men det var kåk mot större kåk båda gångerna, ena gången JJ på handen och andra 99....

 

30$ på Tell åt helvete. körde lite 1-2$ NL AA på given, floppa A88 Yes!! Kåk en kille raisar det jag har ca: 37$ jag synar turn KLONK en 8 till !!!!!!!!!!!!!!!!!! jag visste det redan innan rivern som kom med 2 yepp han hade en 8....

Därmed krachade Oves bankrulle totalt på Tell.....

 

 

Jaja tänkte: shit happens, jag brukar inte tilta i första taget hehehe

Över till CoP och spelade en stund hade väl ca: 50$ där.

spelade FL först utan resultat går över till NL när jag sen får 88 på handen, floppen kommer med 877 Yes!! kåk nu kände jag att det var dags att få betalt, slowplayar kåken och får en raise mot mig med 10$ hmm SYN! antagligen har han 87 på handen eller A7

kanske. turn kommer med Q, jag tänkte den kändes inte viktig...jag checkar han raisar det jag har kvar ca 20$ jag synar.

KLONK!!! en 7 till han satt med A7 som jag tänkte GRATTIS DIN JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!!

Därmed krachade Oves bankrulle totalt på Cop.....

 

Hmm jag tänkte att vad i helvete är detta????? kan man inte ens få vinna på kåkar längre????

men tilten kändes långt borta så jag körde lite svenska spel istället då...hehehe man har ju konton överallt numera...

gick ganska bra inget märkligt hände och mina trissar och 2 par höll mot fiskarna som det brukar göra....

 

Sen tyckte Sarah att jag skulle spela upp hennes bankrulle lite.....hmm ja jo det kan jag väl försöka göra då utan garantier....det kändes som att jag hade flytet inne nu trots allt....

 

går in på Sarahs konto och började spela mkt stabilt 5-10 kr NL tog med mig 300 kr och var efter en stund uppe i nästan 700 tyckte det var ju roligt för Sarah nu då.... Nu kommer pricken över i:et i mina Bad Beats eller vad man nu skall kalla detta för...

 

Fick QQ på handen (hatar the ladies) jag raisar blir reraisad givetvis.. jaha KK AA eller AK tänkte jag för killen hade varit mkt städad hela tiden... jag synar: floppen bjuder på KLONK!!!! QQ7 HAHAHA det kändes för jävla skönt !!!! jag slowar fyrtalet

och får raise??? vad fan har han då som varit så städad hela kvällen??? hmm här skall vi mjölka!!! SYN: en 7 till... Raise igen jag synar..river kommer med en 7 till !!! kåk på bordet, knappast det han hade i åtanke.. hmm vad reraisade han mig med från början?? fattade inget eftersom han varit så städad hela tiden antagligen var han på väg att bluffa mig och skulle få mig och tro att han hade AQ eller nått... efter river kommer då en allin från honom ???? Jävla ÄGG tänkte jag potten var nu på ca 1100 kr tilläggas skall att han hade 700 kvar och jag 156 kr allt låg ju i potten klockrent läge ju hehehehe eftersom jag slowplayat handen hela vägen så dröjde jag lite innan jag synade för att njuta lite extra.. tar tag i musen och för den mot synknappen FREEZEEEE!!! då hänger sig min dator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datorn helt fryst Blev autofoldad eftersom jag inte agerade i tid!!!! NÄÄÄ inte sant för fan nu var det TILTTIME!!!!!!

Helt otroligt kan ju inte hända osv..... jo det kan det i Oves värld händer sånt... startar om och går in på bordet igen och pratar med killen som undrade vad som hänt? jag sa som det var och vilken hand jag hade haft och han sa att han bestämt sig för att bluffa med sin 78 suco på handen och lyckades få in fyrtal med 7orna... han var hemskt ledsen för det inträffade och var väldigt trevlig.. men men det hjälper ju inte.....

Vad blir då summasummarum utav denna kväll månntro...??? kanske skall börja odla tomater istället...?? :shock::x:evil::oops::(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Ove,, Nog har man haft någon kväll liknande som du..

 

Fast inte lyckats krasha datorn när jag haft fyrtal än lol..

Däremot tycks sv-spel frysa ibland??

 

Jag tyckte dock att ni är lite väl hård mot första killen i berättelsen.

Han trodde säkert han var bäst med sitt triss i fyror.. och att ni hade typ AK eller ett annat högt par.. han blev räddad på rivern dock.. tyvärr ingen utdelning till Ove.. tur att det var turnerings pengar? :P

 

Själv förlorat mot en outare några ggr.. det känns ju hopplöst då..

Helst i en trevägs-pott och alla pengar är inne i medelhögt cashgame.

Utdelning :D vänds till :shock::evil: hehe..

 

Skickar ett tröst mail och support privat m8.. 8-)

Lider med dig,, kräv ersättning av sv-spel,, dom måste väl fatta att man inte skulle lagt det högsta fyrtalet där!! begär refund..

På CoP skulle ni till och med fått badbeat pengar tillsammans lol.

Ove skulle blivit jackpot nisse.. hehe fast lyckligast hade nog 7777 killen varit ändå,, ;)

 

Ta igen det på klubben nu,, upp till revancsh..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...