Gå till innehåll

WSOP 2006: Toyota Player of The Year?


FordPrefect

Recommended Posts

Mer info, tack

 

Den spelare som plockar mest poäng (beroende på placering) i hela WSOP, alla events räknas.

 

Points are awarded to each player who finishes in the money in the following events:

 

1. The 5 $10,000 buy-in WSOP Circuit Events in Atlantic City, Rincon Indian Reservation in California, Las Vegas, Lake Tahoe, and New Orleans.

2. Each open WSOP preliminary bracelet event.

3. The WSOP World Championship Main Event

 

Ferguson är alltid en het kandidat, jag tror han tar det i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte heller någon koll men en duktig turneringsspelare, som spelar de flesta spel bra och är villig att trycka in 27 respektive 12 rebuys de två senaste åren han spelat $1k nlhe eventet sätter ju onekligen sig i en position att kunna få mkt wsop poäng om saker o ting går hans väg så jag säger negreanu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att tippa vem som vinner Toyota priset på grund utav att endel inte spelar så mkt turneringar, vissa siktar typ bara in sig på main event vilket gör att de inte får så mkt poäng. Men Ivey är iallafall favoriten, han e stenhård. Hoppas annars på "The great dane" men det är ingen realistisk gissning enligt min mening, tror inte att han sitter o lirar så många turneringar.

 

Blir säkert någon man inte känner till! Förhoppningsvis en framtida storspelare ;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...