Gå till innehåll

Attention HeyJohan


Brugge

Recommended Posts

första gången i turkiet, men det e helt ok, 4 stjärnigt hotel med halvpension. Kunde ju haft det sämre, men super torsk andra dagen. Tappar mina ferragamo brillor i havet när jag kör jetski (gammal modell). Helt omöjlig och få tag på. Först köper jag snorkel och cyklop, håller på i en timme tills jag insåg att jag höll på åka ut i havet med strömmarna. Kommer upp helt slut och erbjuder 3 stackars turkar 100 euro ifall dem hittar dem. Är fortfarande lite orolig för 2 av dem har inte synts till efteråt. Hur som helst så slutar det med en snabbtur till Alanya centrum (vi bor lite utanför) in i en optiker som har en kusin som också har en optiker som har några fler ferragamo brillor. Tjejen hittade dem och efter diverse prutande 150 euro fattigare. Och nu undrar ju ni såklart varför just dem här ferragamo brillorna och är dem äkta?

På nr 1 kan jag svara, har ett onormalt stort huvud vilket gör det omöjligt och ha några andra solbrillor. På nr 2 kan du kopiera den modellen så dem passar mitt huvud, ska du ha kredit och då e det värt 150 euro! :)

 

Angående Heyjohans bakdel, hur mår du? :shock:

 

Varma hälsningar till pokersverige!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter ju som en grym semester :)

Alldeles lagom kombination av kaos och sol.

 

Bakdelen mår alldeles utmärkt.

Jag och Ola är inte ihop. Förstår inte var det ryktet kommer från :D

 

Ola, du vet att du är mitt allt, inget ska komma mellan oss. När ska du berätta för forumet om oss?

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du skickat mig ett PM eller skickat ett mail till supporten?

Mail till supporten SKA besvaras inom 20 min.

 

ALLA PM skickade till mig är besvarade till lunch i morgon bitti.

 

Med det sagt vill jag samtidigt be dig och ni andra som väntar om ursäkt för att ni inte fått svar snabbare.

Det är flera andra som jobbar hos oss, men PM på forumet är mitt ansvar.

Att jag inte hunnit besvara dem snabbare beror dels på förra helgens semester vilket gjorde att jag ligger efter samt det faktum att vi haft alldeles för många möten under veckan som tenderar att äta en massa tid.

 

Skärpning av oss nu.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...