Gå till innehåll

Bet365 - utbetalning. Spelar du där? läs.


illerrre

Recommended Posts

Måste man sätta in pengar på bet365 för att kunna casha ut? När jag går till utbetalning så står det:

 

"Betalningsmetoden du använt för att sätta in pengar på ditt konto kan inte användas för utbetalningar via internet. Var vänlig och kontakta oss så att vi kan hjälpa dig med din utbetalning".

 

Jag har som sagt inte satt in några pengar där, så det verkar vara kruxet? Om, så är fallet får jag väl kontakta dem som det står. Men min fråga är som sagt om man _måste_ sätta in pengar för att kunna casha ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ska ta ut till neteller så är proceduren lite annorlunda mot de flesta andra siter. Kommer inte på rak arm ihåg hur man gjorde, hör av dig till supporten som bet365 vill at du ska göra så löser dom det åt dig. Sen kan det vara så att man måste sätta in för att kunna ta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man sätta in pengar på bet365 för att kunna casha ut? När jag går till utbetalning så står det:

 

"Betalningsmetoden du använt för att sätta in pengar på ditt konto kan inte användas för utbetalningar via internet. Var vänlig och kontakta oss så att vi kan hjälpa dig med din utbetalning".

 

Jag har som sagt inte satt in några pengar där, så det verkar vara kruxet? Om, så är fallet får jag väl kontakta dem som det står. Men min fråga är som sagt om man _måste_ sätta in pengar för att kunna casha ut.

 

Jag hade samma problem

Du måste kontakta supporten för att ställa in neteller manuellt.

Vet ej om det går att ta ut utan att sätta in, men en insättning på 100$ borde borde du göra ändå, då bet365 har en bra första insättningsbonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man sätta in pengar på bet365 för att kunna casha ut? När jag går till utbetalning så står det:

 

"Betalningsmetoden du använt för att sätta in pengar på ditt konto kan inte användas för utbetalningar via internet. Var vänlig och kontakta oss så att vi kan hjälpa dig med din utbetalning".

 

Jag har som sagt inte satt in några pengar där, så det verkar vara kruxet? Om, så är fallet får jag väl kontakta dem som det står. Men min fråga är som sagt om man _måste_ sätta in pengar för att kunna casha ut.

 

Jag hade samma problem

Du måste kontakta supporten för att ställa in neteller manuellt.

Vet ej om det går att ta ut utan att sätta in, men en insättning på 100$ borde borde du göra ändå, då bet365 har en bra första insättningsbonus.

 

Bör och bör. Jag fyller 18 om 7 dagar och tänker börja lira på party poker seriöst. Fram tills nu har jag bara byggt upp min bankrulle på 3 olika siter med hjälp av freerolls. Jag tänker alltså inte fortsätta spela på bet365. Är instättning ett måste kommer jag så klart fortsätta spela tills jag får bonus osv och sedan ta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...