Gå till innehåll

PartyPoker.com - Reload, acc. specific


Uppenberg

Recommended Posts

Jag fick inte heller en reload bonus. Tycker det verkar som att man inte får någon om man inte cashar ut efter varje bonus. Jag fick ett liknande standard svar som ni andra när jag mejlade supporten så jag mejlade tillbaks och sa adjö och tack för fisken, återkommer när nästa bonuserbjudande gäller de som faktiskt spelar på sajten och cashade ut.

Rekommenderar andra att göra likadant, finns ju ingen anledning att spela på party om det bara resulterar i att man inte får nya erbjudande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, läste på bonuswhores att många storspelare inte heller har fått någon bonus. Denna bonus verkar vara att få folk som kanske inte spelar så mycket på PP att spela mera. Schysst mot oss som är trogna PP :evil:

De resonerar väl att de som spelar mycket, gör det oavsett bonus eller inte.

Men icket, jag cashar ut och väntar på att få en bonus innan jag trycker in stålar igen. PP är bra, men det finns många andra lika bra ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wsop-bonusen är ju ett skämt för högvolymspelare iaf. kräver 8bord 10/20 dygnet runt typ.

 

förstår faktiskt inte vad party sysslar med. accerler8, double och andra roliga bonusar minns man ju. att man tvingas tigga för att få $100 är ett lågvattenmärke. nu kommer stars med ny klient också. tänk om worldpx kunde fixa en ny klient då skulle partys överdrivna dominas nog snabbt brytas. kanske de suga ut sista pengarna från onlinepokern medan de kan innan alla byter till rakefria sidor :-/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wsop-bonusen är ju ett skämt för högvolymspelare iaf. kräver 8bord 10/20 dygnet runt typ.

 

förstår faktiskt inte vad party sysslar med. accerler8, double och andra roliga bonusar minns man ju. att man tvingas tigga för att få $100 är ett lågvattenmärke. nu kommer stars med ny klient också. tänk om worldpx kunde fixa en ny klient då skulle partys överdrivna dominas nog snabbt brytas. kanske de suga ut sista pengarna från onlinepokern medan de kan innan alla byter till rakefria sidor :-/

 

NL 10/20 får man väl 36 PP/20 raked hands om man spelar på rätt tid? (då man får dubbla) Vid gold level måste det innebära 72st PP/20 raked. Huvudräkning ger att ca 7k raked hands då är 25.000 PP. 1k raked hands varje dag är inte svårast direkt, men antagligen räknar jag fel. Dock rakas ju potten $3 typ varje gång så man har ju rakat $21k vid det tillfället.

 

Kort sagt. Party Points suger på högre nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wsop-bonusen är ju ett skämt för högvolymspelare iaf. kräver 8bord 10/20 dygnet runt typ.

 

förstår faktiskt inte vad party sysslar med. accerler8, double och andra roliga bonusar minns man ju. att man tvingas tigga för att få $100 är ett lågvattenmärke. nu kommer stars med ny klient också. tänk om worldpx kunde fixa en ny klient då skulle partys överdrivna dominas nog snabbt brytas. kanske de suga ut sista pengarna från onlinepokern medan de kan innan alla byter till rakefria sidor :-/

 

NL 10/20 får man väl 36 PP/20 raked hands om man spelar på rätt tid? (då man får dubbla) Vid gold level måste det innebära 72st PP/20 raked. Huvudräkning ger att ca 7k raked hands då är 25.000 PP. 1k raked hands varje dag är inte svårast direkt, men antagligen räknar jag fel. Dock rakas ju potten $3 typ varje gång så man har ju rakat $21k vid det tillfället.

 

Kort sagt. Party Points suger på högre nivåer.

 

regulars snackar vi och NL 10/20 ger 18pp/20rakade

 

https://secure.partyaccount.com/pc/pc_details_earnpoints.htm

 

så typ 2K rakade, på den höga nivån så foldas det antagligen en hel del preflop så säg typ 3K händer/dag. Om man hann börja i tid vilken ingen hann då info inte ens är ute nu typ. Ren slump att jag fick syn på den några timmar efter starten. dessutom så byter man bord så många av de där 20-klumparna räknas inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt är riggat när man inte är en vinnare, eller...?

Hehe du får ta o sätta in lite kosing där o spela så ska du se att du kommer springa därifrån inom någon timme. Enda som kan rädda dig är bonusen som täcker upp.

 

Dessutom ä siten skitbuggig. Ofta får man conn prob på ett bord o blir då idle. Och det kan va skitsvårt o komma in i spelet igen. Ibland får man byta bord för.

 

Ne hade et inte vart för bonusarna hade jag inte rört siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom ä siten skitbuggig. Ofta får man conn prob på ett bord o blir då idle. Och det kan va skitsvårt o komma in i spelet igen. Ibland får man byta bord för.

Själv tycker jag Party tillhör de mer stabila plattformarna, har aldrig probs med att bli disconnected därifrån. Däremot är uppdateringsfrekvensen av lobbyn kass.

 

Men jag håller med om att bonusen är dunder. Ovanligt med siter där man kan spela in $100 i bonus under en (lång-)kväll på 0.10/0.25 NL 6-manna (eller är det någon som har tips om annan site med samma struktur :shock: ?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går utmärkt att tigga till sig en $100 bonus om man är regular. Maila supporten och beklaga er över att de bara gett bonusar till folk som inte spelar så ofta. Fick direkt svar att jag skulle göra en $500 deposit och maila supporten för att få bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går utmärkt att tigga till sig en $100 bonus om man är regular. Maila supporten och beklaga er över att de bara gett bonusar till folk som inte spelar så ofta. Fick direkt svar att jag skulle göra en $500 deposit och maila supporten för att få bonus.

 

Jag mailade bonus@party.com, men de gav bara ett std svar. Kan för övrigt säga att jag numera har bytt primary site. Kommer bara att spela på PP när de erbjuder bonusar. Dålig stil att glömma bort loyala kunder. FU PP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...