Gå till innehåll

Poker i Örnsköldsvik?


flarke

Recommended Posts

Hej! jag flyttar hem till det kära örnsköldsvik nu i dagarna.

Jag undrar helt enkelt om det finns några här på forumet som spelar turneringar å cashgame i ö-vik?! Live då förståss!

 

Jag har inte hört talas om någon pokerklubb, men ifall det finns någon så skulle jag vara tacksam ifall ni kunde skicka ett PM med lite kontaktuppgifter!

 

MVH // flarke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! jag flyttar hem till det kära örnsköldsvik nu i dagarna.

Jag undrar helt enkelt om det finns några här på forumet som spelar turneringar å cashgame i ö-vik?! Live då förståss!

 

Jag har inte hört talas om någon pokerklubb, men ifall det finns någon så skulle jag vara tacksam ifall ni kunde skicka ett PM med lite kontaktuppgifter!

 

MVH // flarke

 

 

Jadu, jag undrar detsamma. Jag har inte heller hört att det finns nån klubb i örnsköldsvik, tyvärr.

 

Men jag brukar lira lite med polare ibland, fast skulle varit roligare om det hade funnits en pokerklubb :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör av er när ni får tag på någon ansvarig för klubben, eller om ni själva tar tag i det och bildar en egen klubb. :)

Naturligvis är ni också välkomna som medlemmar hos Sveriges snabbast växande förbund!

 

Behöver ni information eller tips så hör ni av er till oss på förbundet.

info@svenskapokerforbundet.se http://www.svenskapokerforbundet.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en sorts klubbverksamhet som anordnar regelbundna turneringar. Tyvärr är det, senast jag kollade, ganska dålig struktur och har inte känts sådär jättevärt för egen del. Men några snubbar jag känner brukar spela och de verkar nöjda.

 

Skicka PM om ni vill ha url till deras website.

 

[edit] Vi hade en gammal tråd i Live-forumet, men den verkar vara bortstädad nu. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...