Gå till innehåll

När se sig själv som en vinnande SnG-spelare?


XarsioN

Recommended Posts

Hej Hej!

 

Jag satte in 70 dollar på pokerstars . med tanke att spela 5 $ buy in SNG, nu har jag spelat ca 100 st och gått från 70-> 200 dollar. Jag har cirka 35-40 % ITM-placeringar.

 

Men nu till mina frågor, hur många SNG krävs det för att veta fall jag e vinnande på denna nivå ?

Det finns fortfarande dagar där jag torskar 10-15 SNG i rad för att sedan hamna ITM 15 i rad. Men varje gång man torskar massa i rad får sig självförtroendet en smäll.

 

Så . hur många krävs det igentligen

+ e det normalt att man inte vinner på kanske 15 stycken i rad ?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ e det normalt att man inte vinner på kanske 15 stycken i rad ?

 

Normalt och normalt, det är väl inte otroligt ovanligt iaf.

ok, inte normalt har väll hänt 2 grr att jag förlora 10 st i rad .

 

Jag tycker det e lite segt med 5$ sng, hur stor bankrulle bör man ha för 10 $ ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det normala är att man bör ha minst 30 inköp på den ni nivå man spelar på men aldra helst 50 inköp

 

 

Det betyder att när man har minst 330 och helst 550 dollar så kan man börja på med 10+1 men då gäller det att man har disciplinen att gå ner i nivå när man kommer under 330 dollar.

 

Med över 330 dollar på kontot så kan du börja spelar en del 10+1 SnG för att börja vänja dig vid motståndet på den nivån. T.ex. kör hälften 5+.05 och hälften 10+1 för att när du når 550 dollar på kontot gå över till att helt spela 10+1 (eller om du går ner under 330 bara köra 5+0.5).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det normala är att man bör ha minst 30 inköp på den ni nivå man spelar på men aldra helst 50 inköp

 

 

Det betyder att när man har minst 330 och helst 550 dollar så kan man börja på med 10+1 men då gäller det att man har disciplinen att gå ner i nivå när man kommer under 330 dollar.

 

Med över 330 dollar på kontot så kan du börja spelar en del 10+1 SnG för att börja vänja dig vid motståndet på den nivån. T.ex. kör hälften 5+.05 och hälften 10+1 för att när du når 550 dollar på kontot gå över till att helt spela 10+1 (eller om du går ner under 330 bara köra 5+0.5).

Tack. Ska följa de där ;)

tacktacktack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...