Gå till innehåll

Jag känner en bot...


MajkTheBike

Recommended Posts

Där satt den! Hörde den på radio på morgonen och se på fan, nu går man och nynnar på den. Otroligt vad lätt påverkad man är :oops:

 

Jag känner en bot

Hon heter Anna. Anna heter hon,

och hon kan banna banna dig så hårt

Hon röjer upp i våran kanal.

Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.

 

 

 

http://hd.se/noje/2006/05/26/det_pinsamma_blev_en_hit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

d var roligare när man höll på med scenen.. idag snackar alla om nukes os ånt... förr i tiden visste man allt så.... före alla NOOOOOOOOOOBS

 

Även pokervärlden vimlar av gamla scenare... fast det är inte så konstigt, inget normalt liv är/var ju viktigt i båda världarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

d var roligare när man höll på med scenen.. idag snackar alla om nukes os ånt... förr i tiden visste man allt så.... före alla NOOOOOOOOOOBS

 

Även pokervärlden vimlar av gamla scenare... fast det är inte så konstigt, inget normalt liv är/var ju viktigt i båda världarna...

 

Jag var 1337 på tiden innan internet - på BBS:er osv. Då var telefonräkningen ens största fiende.

 

Nu är jag 1337 på poker istället, right? Det är iaf mer lönsamt. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det liraren i videon som skrivit skiten?

Hade man skrivit en sådan låt och varit över 10 år så skulle jag nog aldrig visa mig på bild/film.

 

Låter är urusel, kunde dock varit lite komisk om det nu varit några yngre killar som skrivit den, typ Zlatan-låten.

 

Och på tal om ingenting så handlar "låten" varken om båtar eller cs, men det verkar som dom flesta förstått det redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...