Gå till innehåll

Vad ska man skriva i chatten?


Eiffel

Recommended Posts

Har testar "you aint gonna call" ett par gånger utan resultat :P

 

Om fi börjar spekulera i vad man kan ha typ "u got 89?" gör man nog bäst i att hålla tyst, slutar ofta med att dom synar för att stilla sin nyfikenhet iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag märker att er monståndare fundera på att syna din all in. Tror ni att det finns något sätt att påverkar hans beslut genom att skriva "fold" i chatten eller "call". Vad skulle vara det bästa att vara för att påverka hans beslut?

 

Har en klockren men den avslöjar jag aldrig ;)

 

varför ens skriva hit då? han frågar ju efter nån som kan ge nånting av värde.

 

lol med strikt logik frågar han om "fold" eller "call" påverkar hans beslut och vilket av dessa som är bäst och den ena är tydligen klockren;)

 

(jag tror inte att samma fungerar på alla själv, en del läser inte ens chatten, det stör nog ditt eget spel mer??)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satt och kikade på finalbordet i Partys 750K G, då gick en kille all-in efter turn på en tvåparad bräda.. då skrev andre killen i chatten: i fold u show? yea svarade han.. då blixtsynade han med A hög... visade sig att dom hade samma hand.. men varför skulle han vilja visa handen om han verkligen hade en hand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

höjde me T8s från knappen, tight tidig pos re-höjer min höjningX3 o jag synar.

Flop

TT>x

han bettar pott, jag skriver att jag har tian i chatten o höjer minirajs.

Han tänker max 3s och går allin, sen gnälls det om fiskar hit o dit i chatten men sånt ignorerar man, han hade ju AA, klart som fan du har den bästa handen dumjävel :D

 

jag brukar inte kommentera händer i chatten. så tyckte det va konstigt att han syna när ja varna honom. men jag tänkte vafan testar o inte hela världen om han foldar KK eller AA mot min T8 eftersom jag har spelat mot han förut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...