Gå till innehåll

Spel från samma IP?


NötTorsken

Recommended Posts

OM jag och min bror vill spela samma MTT på t.ex partypoker, kan vi göra det utan risk för att bli avstängda? Vi spelar från varsitt acc såklart men från samma IP adress, finns det någon risk med att spela då?

 

Tänkte mest på killen man kunde läsa om förrut som haft flera konton igång och spelat MTTs och han blev ju avstängd.

 

Nå, någon som vet hur det ligger till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade det här mailet till dem för ett tag sen

 

Is it legal for me and my friend to play at partypoker at the same

time at my house (same ip-address)? We do not play the same tables or

the same tournaments.

 

Svaret:

Dear ptempo,

 

Thank you for contacting us.

 

The problem you are encountering could be due to more than one player accessing our Poker Room from the same location (computer/IP), although not necessarily at the same time.

 

To ensure a fair and safe poker environment, we do not allow associated players to share the same tables. As a real money player you can either play with your friends at Multi Table tournaments, or create exclusive Private tables where you can invite selected guests to play with you.

 

Vathsala

PartyPoker Customer Care

 

Han missförstog tydligen vad jag frågade men i svaret står det att det går att spela samma mtts. Har dock inte gjort det eftersom det inte var det jag ville.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Tänkte mest på killen man kunde läsa om förrut som haft flera konton igång och spelat MTTs och han blev ju avstängd.

är väl inte så djävla konstigt att han blev avstängd om han hade flera fajkade accounts han spelade från, hur pokersajten kom på han är mindre viktigt

 

om ni har rent mjöl i påsen så blir det nog inga problem för dig o din bror

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...