Gå till innehåll

Allt om Tennis!


devalanteriel

Recommended Posts

Oui.. I know who you are, Patrik.

 

hehe jaså.

vem är dudå? nån man spelat mot kanske? :D

Hehe, får nog följa i cassanos fotspår och hålla mig lite anonym. Men vad vet jag, det kan inte finnas alltför många 87or från Karlstads-/Värmlandstrakten som härjade runt för någa år sedan? :roll:

 

Edit: tror faktiskt inte vi mötts. I dubbel någon gång kanske.. Det egentliga minnet jag har av dig är nog att jag för en herrans massa år sedan (P14?) mötte vinnaren av dig och Björn Borgs son, Robin, i Båstad Tennis. Kan iofs ha varit någon annan, men om inte så har jag för mig att du förlorade i tre set på bana 5, Drivan. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ja, det är Sportexpressen... vet inte varför, men Eurosport har inte kört Wimbledon senaste två åren. Mitt minne sträcker sig visst inte längre för jag är inte säker före det. :)

 

Själv är jag ledig i morgon så att jag kan se Jonas få storstryk. Heja Växjö! Annars har jag missat Wimbledon i princip helt och bara läst summarierapporter. Två heltidsjobb är två för mycket för att hinna med tennisen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...