Gå till innehåll

PartyPoker - Bäst pp/kr på olika prylar i Store


heltok

Recommended Posts

Jag köpte en hel container med beachsandaler för mina 150.000 points, veckan innan dom tog in vettiga grejer i shoppen i vintras.

 

Stolpe ut som vanligt.

 

själv köpte jag 2st pokerdukar för 15k poäng. något man ångrar idag. fina dukar dock. :P

 

Jag köpte 2 collegetröjor, 7st beachhandukar och 7 par beachsandaler, också precis innan alla schyssta prylar kom. Satsade nu i maj restrerande 30 k poäng på lotteriet, vann $200!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom där party points-turneringarna, vilka tider går dom? Är det nåt att ha?

 

Sedan jag tog upp det fast det egentligen inte handlar om prylar så skall jag svara :D :

PP-turneringarana går främst e.m och kvällstid medan enda $2500 touren går 03.00 svensk tid och slutar ungefär 08.00 (500PP inköp, första pris $500 -> $25). Inget för morgonmänniskor, brukar själv vara halvdöd.... :twisted: . GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom där party points-turneringarna, vilka tider går dom? Är det nåt att ha?

 

Sedan jag tog upp det fast det egentligen inte handlar om prylar så skall jag svara :D :

PP-turneringarana går främst e.m och kvällstid medan enda $2500 touren går 03.00 svensk tid och slutar ungefär 08.00 (500PP inköp, första pris $500 -> $25). Inget för morgonmänniskor, brukar själv vara halvdöd.... :twisted: . GL!

 

hur många spelare? hur stort inköp? pp/kr om man tar potten/deltagare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en pulsklocka för 19k points. Dom är ganska dyra vad jag vet i sverige, inte så stor marknad för dom här så det blir väl så. Ska köpa en sån tror jag, alltid bra att ha :)

 

Jag köpte den pulsklockan för 19k. Den kostar runt 800 i Sverige tror jag. Helnöjd med köpet, snabb frakt och träningen är roligare med en pulsklocka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många spelare? hur stort inköp? pp/kr om man tar potten/deltagare?

 

Deltagare brukar ligga på ungefär 900 spelare med 3000 chips och relativ långsam struktur, så bra turneringsspelare gynnas definitivt sedan får du sköta uträkningen ;) !

 

$2500 touren går 03.00 svensk tid och slutar ungefär 08.00 (500PP inköp, första pris $500 -> $25)

 

 

500*900=450000pp. prispool $2500=18 139.9972kr

450 000 / 18139 = 24.8084238 = 25pp/kr

edge och tidsförlust antar vi tar ut varandra.

 

rätt okej deal ändå. men slår inte sonys hemmabio.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en pulsklocka för 19k points. Dom är ganska dyra vad jag vet i sverige, inte så stor marknad för dom här så det blir väl så. Ska köpa en sån tror jag, alltid bra att ha :)

 

Jag köpte den pulsklockan för 19k. Den kostar runt 800 i Sverige tror jag. Helnöjd med köpet, snabb frakt och träningen är roligare med en pulsklocka.

 

19 000 / 800 = 23.75pp/kr.

 

slår inte heller sonys hemmabio

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kan någon länka till alla saker som finns tack!!

Och hur mycke pp får man för varje $ i rake i turneringar.. ?

 

logga in på klienten, klicka på dina partypoints så bör du hitta dit! osäker på om man kommer åt dem på annat sätt, tror man måste vara inloggad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon länka till alla saker som finns tack!!

Och hur mycke pp får man för varje $ i rake i turneringar.. ?

 

logga in på klienten, klicka på dina partypoints så bör du hitta dit! osäker på om man kommer åt dem på annat sätt, tror man måste vara inloggad

 

Jo jag vet det nu, men jag hade inget konto på party när jag frågade det där ;). Men tänkte öppna. Har iaf beställt en kortlek nu, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...