Gå till innehåll

Tomtar med tillgång till "Bet-pot-knappar"


nucleus

Recommended Posts

Partynätverket har också sån knapp, väldigt sällan nån använder den iaf tycker jag (Spelar iofs sällan NL ring games)

 

De är för att den inte är lika lätt tillgänglig. PÅ UB och FullTilt så har du den knappen framför dej hela tiden.

På Party måste man ju klicka i den innan de är ens egen tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad spelar det för roll? Så länge de är tomtar så kommer de att betta pott många ggr när de borde folda/checka/syna så bara för att de har en feature som gör att de slipper räkna potten gör det väl inte dom till bättre spelare? Eller menar du att borden blir mer aggressiva när potbet-knappen finns? I vilket fall som helst så tycker jag att UB verkar ha en mindre andel riktiga supertomtar så det behöver ju inte bara vara potbet-knappens fel att du får potbet in i dig hela tiden. Iofs tror jag att det kan vara en feature som har tillkommit i samma anda som maxinköpen. Minska de starkare spelarnas edge mot de svagare så att de inte bustar för fort och hinner generera mer rake åt siten. Dessutom har UB seminarier med pro's för spelarna så att man ska kunna lära sig av proffsen typ (har aldrig deltagit i nåt så jag vet inte om de är bra). De verkar ha som mål att höja den genomsnittlige spelarens nivå. Eller så har de några andra motiv bakom det hela. Jag spekulerar bara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...