Gå till innehåll

Bästa sidorna för FL-spel ?


Mogge13

Recommended Posts

Skulle vara kul att höra från FL spelarna på forumet..

 

Om vilken sida ni tycker är "bäst" för FL-spel :?

 

Alltså dom sidorna som har mycket action på flera limitar ( helst dygnet runt), mycket fisk :P och om ni kommer på någon mer viktig punkt så skriv gärna den med.

 

Själv så har jag inte spelat på så många nätverk (prima, B2B och wpx)

 

 

 

 

Tacksam för alla svar // Mogge13

 

(möjligtvis så finns det en liknande tråd så länka gärna och så om den här tråden inte är i rätt grupp så flytta den gärna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på Poker Network (Betsson, Hollywood, Eurobet m.fl.) och tycker att det alltid finns bra med bord och mycket bonusar. Hollywood har reload varje månad med bonus upp till $1000 och den får man spela en del för att cleara.

 

Har gått över till SH pga bättre spelutbud. Finns i princip alltid bord upp tom 10/20. FR är inte lika bra men kvällstid brukar det finnas iaf 2-3 bord på 5/10 och fler på nivåerna under. SHutbudet är som sagt bättre med bra bord dygnet runt. Har inte spelat så högt så jag vet inte hur det är med fiskarna på 3/6 eller högre men på de lägre nivåerna finns det mycket fisk.

 

Skulle vara intressant att höra vad andra FL spelare anser om det nätverket om ni spelat där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...